lasso Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Ser det er mange som bruker Nokia 6600 til MP3. Derfor spør jeg om følgende: Hva skal til for å få til det? Og kan man bytte ut minnebrikken i den? Med eventuelt hvor stor brikke? Lenke til kommentar
mphones Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 det jeg har hørt er at man kan bytte til 256MB minne kort.... vet ikke hvordan man får til å spille mp3 filer. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Man kan bytte ut minnebrikken med andre MMC-kort ja (Ikke SD eller SD-MMC, kun MMC). I Norge får man disse på max 256MB, men de finnes i 512MB i utlandet. For å spille av mp3er kan en overføre dem til telefonen via en programvare som følger med telefonen. De blir da konvertert til et annet format slik at mediaspilleren kan spille dem. Du kan også laste over en skikkelig mp3-spiller (www.my-symbian.org), overføre mp3-filer og spille av disse via de spillerene. NB: Høytaleren er *veldig* dårlig til å spille av mp3er, visstnok. Har ikke pøvd det selv, men jeg har ikke sett noen positive kommentarer til den. Hvis du vil bruker headset eller øreplugger, vil lyden bli drastiskt mye bedre, men jeg er usikker på hvor bra. Noen sier at den er akseptabel mens andre dømmer den nedenom og hjem. Jeg regner nok med at den ikke er spesielt bra, men dugendes til tider. Telefonen har ikke, og kan ikke få, stereolyd i noen høytalere. Lyden til være mono, altså at hvis en lyd skal bevege seg fra et øre til det andre vil den bare bli høyere. Lenke til kommentar
lasso Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) Glimrende. Nå er jeg på veg. Mangler bare at noen kunne gitt meg en link til gratis MP3 spiller nå Har allerede bestil meg en minnebrikke. Endret 26. november 2004 av lasso Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Søk på google, og det smarteste er å sende filene via BT, da blir de ikke konvertert og blir da på 2-3mb =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå