megaray Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Hei ! Jeg har et problem med at jeg har skjelvende skjermbilde, det starter oppe i høyre hjørne og brer seg utover, det er nesten ikke synlig nede i venstre hjørne. Håper noen kan hjelpe meg med dette da det er veldig kjedelig. Det er et nvidia geforce 3 - 64 mb som sitter i pc´en. God Jul ! Raymond Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Hvilken skjerm? Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Har du en vifte/høyttaler/atombombe i nærheten av der "uregelmessighetene" starter!? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Mobiltelefon kanskje Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Prøv å avmagnetisere (degauss) skjermen, det bruker å hjelpe. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Har du satt oppdateringsfrekvensen på skjermen din til det den skal være? CRT = > 72 Hz LCD = <= 60 Hz Lenke til kommentar
megaray Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Hei ! Takk for alle tilbakemeldinger og forslag ! Det er ikke Mobiltelefonen ! Har prøvd å avmagnetisere den ! hjelper ikke ! Det er en 21 crt Samsung SyncMaster 1100p+ Men det kan være at den høytaleren står for nærme, skal prøve å flytte på den ! Men den står den altid har stått og det har ikke vært noen problemer før ! God Jul videre ! Raymond Lenke til kommentar
veloek Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Har du satt oppdateringsfrekvensen på skjermen din til det den skal være?CRT = > 72 Hz LCD = <= 60 Hz Kjører nå skjermen min på 85hz i 1280x960.. er ikke noe med at du må kjøre 72hz.. Lenke til kommentar
AMPFILER Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 kommer vel ikkeno sjelvende bilde av en høytaler? er dt ikke bare fargene som blir unormale med det a? vis jeg tar en magnet på sjermen min så blir det bare grønt også det går vekk vis man avmagnetiserer den. du har ikke noe sånn 12 volts lys eller noe vedsiden av sjermen din ? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Neida Veloek - tegnet ">" betyr "mer enn" 72 Hz........må gjerne ha det på 95 for min sin del. Men over 72 må den........ Lenke til kommentar
m_maursund Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Se om du har en strømadapter like ved skjermen, sånn svart klump på enden av strøm kablen Vet ikke hva det heter, kan forklare bedre hvis du ikke skjønner. Martin Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Neida Veloek - tegnet ">" betyr "mer enn" 72 Hz........må gjerne ha det på 95 for min sin del. Men over 72 må den........ Den må heller ikke, men det er en fordel! Ellers blir man fort litt sliten i øynene! Lenke til kommentar
megaray Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 Hello Boys and girls (+) Det var nok den ene høytaleren ! Godt nytt år ! Ray Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Men det kan være at den høytaleren står for nærme, skal prøve å flytte på den ! Heheheh!! Var litt lat der ja? måtte skrive meldingen FØR du flyttet høytalleren? (eller kanskje du satt på en annen data da du skrev denne meldingen ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå