G2Petter Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Hei. Når jeg skriver en melding som begynner med en "handling," f.eks *skriver et innlegg på amobil.no*, og sender dette, så får mottaker bare en blank melding. Begge telefonene det gjelder er Nokia. Om jeg sender en melding med stjerner inne i teksten, kommer det fram på vanlig måte. Noen som aner hva det kan skyldes? Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Det har vært lenge slik at når du begynner med * i en tekst så blir ordene borte/meldingen blank.Har bare opplevd det på nokia. Vet ikke grunnen til at det er slik nei. Lenke til kommentar
geron Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Jeg husker en gang i tiden da man kunne sende anonyme sms ved å skrive en komando i starten på smsen. *16# eller noe. Det er nok pga at operatøren oppfatter det du skriver etter stjerne som en kommando. Det er min teori i hvertfall Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Det er sant...stjerne forran og en en komando brukes. Du må bare unngå å starte en SMS Med en stjerne....finnes ikke noe vei utenom det. AKIRA Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 Noen som vet om noen artige kommandoer det går an å bruke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå