1Dr.E Skrevet 7. april 2020 Del Skrevet 7. april 2020 (endret) Nå er prisene hos forhandlerne justert opp til 650, så da blir prisen den samme. Kjøper det i PS Store og setter til å laste ned så fort det lar seg gjøre ? Endret 7. april 2020 av 1Dr.E Lenke til kommentar
barezell Skrevet 7. april 2020 Del Skrevet 7. april 2020 alle som spiller allerede har kjøpt i butikk? eller er ps store utgaven åpen alt? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. april 2020 Del Skrevet 7. april 2020 barezell skrev (7 minutter siden): alle som spiller allerede har kjøpt i butikk? eller er ps store utgaven åpen alt? PS er ikke åpen såvidt eg vet. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 7. april 2020 Del Skrevet 7. april 2020 Takk. Har ikke noe hast, men hadde vært digg å startet på torsdag ettersom det er fri hehe Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 9. april 2020 Del Skrevet 9. april 2020 Da er det skjærtorsdag og jeg har ikke fått min kopi. Det er litt surt i og med jeg bestilte så snart pre-orders begynte, mens andre har kunnet kjøpe den i butikk. Men det er som forventet og jeg har fylt opp PSN med penger for å kjøpe digitalt så snart jeg er klar til å begynne. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. april 2020 Del Skrevet 9. april 2020 Spartapus skrev (11 timer siden): Da er det skjærtorsdag og jeg har ikke fått min kopi. Det er litt surt i og med jeg bestilte så snart pre-orders begynte, mens andre har kunnet kjøpe den i butikk. Men det er som forventet og jeg har fylt opp PSN med penger for å kjøpe digitalt så snart jeg er klar til å begynne. Samme her. Ikke fått min heller, selv om det ble sendt på Mandagsmorgen. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 9. april 2020 Del Skrevet 9. april 2020 IcedInsanity skrev (1 time siden): Samme her. Ikke fått min heller, selv om det ble sendt på Mandagsmorgen. Min ble sendt på torsdag forrige uke. Hadde et håp om at den skulle rekke frem. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. april 2020 Del Skrevet 10. april 2020 Spartapus skrev (12 timer siden): Min ble sendt på torsdag forrige uke. Hadde et håp om at den skulle rekke frem. Oi, da hadde eg vært mer pissed enn eg er for mine 3 dager... Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 10. april 2020 Del Skrevet 10. april 2020 IcedInsanity skrev (12 timer siden): Oi, da hadde eg vært mer pissed enn eg er for mine 3 dager... Jepp, men nå er jeg i full gang med den digitale versjonen og innen min fysiske kopi kommer - på tirsdag kanskje? - så er jeg nok langt inne i spillet allerede. Remaken er uansett meget lovende så langt. Akkurat kommet til 7th Heaven (noe som tar langt mer tid i remaken enn originalen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå