Labelle Skrevet 2. april 2021 Forfatter Del Skrevet 2. april 2021 Todge skrev (2 timer siden): Todge skrev (9 timer siden): Todge skrev (2 timer siden): Hvor kjøpte du delene? Jeg har kjøpt på Bildeler.no Jeg kjøpte de på bildeler. De hadde 2 varianter. Tok kontakt med bildeler for å forsikre meg om det var rett lengde. Sammenlignet nydemperen med den gamle. Så klin identisk ut. Lenke til kommentar
Todge Skrevet 2. april 2021 Del Skrevet 2. april 2021 Ligger an til at jeg må ta en telefon til gutta på Lierskogen. Må være noe galt med delene de selger. 1 Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 2. april 2021 Forfatter Del Skrevet 2. april 2021 Todge skrev (1 time siden): Ligger an til at jeg må ta en telefon til gutta på Lierskogen. Må være noe galt med delene de selger. Si ifra hvordan det gikk. Han som monterte mine var mekaniker. Lenke til kommentar
Todge Skrevet 2. april 2021 Del Skrevet 2. april 2021 Tar en runde med de på Lier, der sitter kompetansen. Lenke til kommentar
Todge Skrevet 21. april 2021 Del Skrevet 21. april 2021 Da har jeg funnet ut av dette. Bildeler leverer feil fjærer. De de selger passer til biler med DSG kasse. En slik kasse er tyngre enn vanlig manuell. Det betyr at bilen blir for høy foran når det mangler vekt. Dempere er trukket for langt ut, og dunket man hører er stempelet i demperen som slår i godset. Den trekkes rett og slett helt ut! Det finnes mange typer dempere til alle biler, så man må sjekke mot det utstyret man har pluss girkassetype. Dette er for dårlig av Bildeler. Jeg får retur, selv om fjærer nå er brukt «, men ingen kompensasjon. Måtte kjøpe nye fjærer hos Møller. Kostet en tusenlapp ekstra🤨 1 1 Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 21. april 2021 Del Skrevet 21. april 2021 Todge skrev (3 timer siden): Måtte kjøpe nye fjærer hos Møller. Kostet en tusenlapp ekstra Sjekket du eurodel.no? Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 24. april 2021 Forfatter Del Skrevet 24. april 2021 Det var et minus i boka til bilder.no. Må jo finnes titusenvis av caddy manuell tredje generasjon.. Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 9. august 2021 Forfatter Del Skrevet 9. august 2021 Kan melde om de refunderte beløpet her 😊 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå