Hjelpmeggg Skrevet 1. mars 2020 Del Skrevet 1. mars 2020 (endret) Hvordan er batteri levetiden på produktene som blir solgt av dette firmaet (teleoutlet). Ser på en med “meget god stand” karakter “B” Endret 1. mars 2020 av Hjelpmeggg Lenke til kommentar
Sharpings Skrevet 1. mars 2020 Del Skrevet 1. mars 2020 Jeg har kjøpt 2 telefoner fra dem, en Nokia Lumia 930 og en Samsung galaxy S6. Ja, det begynner å bli en stund siden nå. Begge var i perfekt tilstand og batteritiden var som om den var ny. Jeg har kun positive opplevelser med dem. 1 Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 1. mars 2020 Del Skrevet 1. mars 2020 Kan også skyte inn her at jeg også bare har gode erfaringer med Teleoutlet sin nettbutikk. Så kan anbefale de. 1 Lenke til kommentar
Hjelpmeggg Skrevet 1. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2020 Kjøpte dere meget bra eller som ny ? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 2. mars 2020 Del Skrevet 2. mars 2020 Hjelpmeggg skrev (10 timer siden): Kjøpte dere meget bra eller som ny ? Det er et par år siden jeg handlet der. Og da var det ikke ulike kategorier. Men tror den jeg kjøpte kunne kategoriseres som "som ny". Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 2. mars 2020 Del Skrevet 2. mars 2020 Hvilken modell er det du ser på der å vurderer kjøp av? Lenke til kommentar
Hjelpmeggg Skrevet 2. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2020 jeg ser på Iphone xs, meget bra karakter b, Lenke til kommentar
jaczdani Skrevet 10. mars 2020 Del Skrevet 10. mars 2020 Kjøpte nettopp en iphone xr i meget god stand. Alt bra på den og hadde 96% batteri helse. Kunne se små merker bakpå at det har vært brukt deksel eneste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå