Cy_19 Skrevet 1. mars 2020 Del Skrevet 1. mars 2020 Noen som har ett godt tips til en topp gamer-pc i prisklassen 15k- 20k? Gameren går på ungdomskolen, og det går mye i bilspill. Har sett litt på denne: https://www.komplett.no/product/1139751/pc-nettbrett/komplett-pc/komplett-gamer/komplett-gamer-crazy-core-i9-edition Noen bedre tilbud der ute? Maskina bør holde noen år... Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 1. mars 2020 Del Skrevet 1. mars 2020 Det skal være mulig å få til bedre. Skjermkortet er svakt for en maskin til 15000,- og minnet er tregt også. Har dere vurdert å bygge selv? Lenke til kommentar
Cy_19 Skrevet 1. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2020 Maskina er til sønnen til en kamerat, og det er ikke aktuelt å bygge selv. Jeg bor heller ikke i nærheten, så det eneste som er aktuelt er å bestille en ferdig bygd maskin innenfor den prisrammen. Det viktigste er at det er en maskin som kan holde noen år. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. mars 2020 Del Skrevet 1. mars 2020 Jeg ville ha valgt denne fra Multicom. 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 1. mars 2020 Del Skrevet 1. mars 2020 Jeg støtter TheKims forslag. Minnet er kjapt nok, og skjermkortet er ekstremt mye bedre. CPUen passer bra til resten av delene. 1 Lenke til kommentar
Cy_19 Skrevet 1. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2020 Takk for forslag! Skal bringe det videre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå