Snikpellik Skrevet 1. mars 2020 Del Skrevet 1. mars 2020 .AN.XVIII.IV:. skrev (Akkurat nå): Vet ikke offside reglene på det der, men De Gea hadde aldri tatt den. Men akkurat om keeperen hadde tatt den eller ikke har vel null å si 1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 1. mars 2020 Del Skrevet 1. mars 2020 Just now, Snikpellik said: Han ligger jo rett foran keeper og gjør en handling for å unngå ballen så er vel involvert i spillet? Kan ikke reglene godt nok til å vite helt sikkert, jeg. Slik jeg også har tolket reglene på det. Han er involvert, påvirker hva DDG ser og hvor han står, og dermed i offside. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 1. mars 2020 Del Skrevet 1. mars 2020 Mr. President™ skrev (3 minutter siden): Sitter jo likevel i veien. Sånn er offsideregelen. Kan ikke de reglene godt nok i slike tilfeller så godt mulig det er riktig. Ettersom utfallet hadde blitt mål uavhengig om han satt der eller ikke så mener jeg det blir for dumt, men flere regler i PL som er for dumme om dagen ? Lenke til kommentar
AnonymBruker_1 Skrevet 1. mars 2020 Del Skrevet 1. mars 2020 (endret) Dommeren kan selvfølgelig ikke vurdere om keeper er god nok til å ta den eller ikke. Faktum er at han står i veien og flytter seg, så den er krystallklar. Endret 1. mars 2020 av kim_InnleggNO 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. mars 2020 Del Skrevet 1. mars 2020 Virker som det var riktig avgjørelse skal man tro «ekspertene» på Twitter. Ser jo på reprisen at ballen ville truffet Sigurdsson om han ikke hadde trukket til seg beina. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 1. mars 2020 Del Skrevet 1. mars 2020 (endret) blured skrev (7 minutter siden): Slik jeg også har tolket reglene på det. Han er involvert, påvirker hva DDG ser og hvor han står, og dermed i offside. Han er jo på vei mot høyere for å stoppe skuddet. Så hvor han står påvirker det ikke. Men hva han ser er nok helt riktig. Tipper Everton spiller blokkerer synes så han ikke ser deflection. Og der sto det på skjermen og. Ikke så dumt som jeg først trudde ? Endret 1. mars 2020 av barezell Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 1. mars 2020 Del Skrevet 1. mars 2020 Dårligste på banen var helt klart dommeren. Utd kan selvfølgelig få en plass på topp fire. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. mars 2020 Del Skrevet 1. mars 2020 barezell skrev (33 minutter siden): Kan ikke de reglene godt nok i slike tilfeller så godt mulig det er riktig. Ettersom utfallet hadde blitt mål uavhengig om han satt der eller ikke så mener jeg det blir for dumt, men flere regler i PL som er for dumme om dagen ? Dommer kan ikke vurdere hva utfallet hadde blitt dersom en spiller befinner seg i offside og påvirker spillet. Akkurat som at hands i feltet er straffe uavhengig av hvor ballen var på vei, eller at en felling i feltet også er straffe selv om angripende spiller ikke hadde noen mulighet til å ta igjen ballen dersom han ikke hadde blitt felt. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 1. mars 2020 Del Skrevet 1. mars 2020 (endret) Er vel nettopp "påvirkinga" som diskuterast her. Vi har sett mål som har snissa offsideplasserte spelarar uten at det har blitt dømt før. Eg har en eller anna newcastlekamp i tankane. Fant for øvrig kampen eg tenkte på - beklager potetkvaliteten: Endret 1. mars 2020 av Whiteshit Lenke til kommentar
barezell Skrevet 1. mars 2020 Del Skrevet 1. mars 2020 Mr. President™ skrev (6 minutter siden): Dommer kan ikke vurdere hva utfallet hadde blitt dersom en spiller befinner seg i offside og påvirker spillet. Akkurat som at hands i feltet er straffe uavhengig av hvor ballen var på vei, eller at en felling i feltet også er straffe selv om angripende spiller ikke hadde noen mulighet til å ta igjen ballen dersom han ikke hadde blitt felt. Jupp. Kan ikke si no imot det ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå