Gå til innhold

Samsung E700

mphones

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Filler'n å! Hadde 10-15 stykker på komplett rett før julaften... men da fikk jeg ikke lov av mutter's å kjøpe den... og på 1 dag var alle borte :wow: ååå! og et par dager etter julaften får jeg plutselig lov til å kjøpe den....... mædre er RARE!

Lenke til kommentar

Hva med å sjekke www.amobil.no sin prisguide...?

Eller den lokaleLefdalen F.eks -de er dumme nok til å innføre 150% prisgaranti bare for oss :thumbs:

Når jeg har råd skal jeg utnytte den som bare det... spurte igår.. og gjett? Prisgarantien gjelder ALLE butikker i Norge net butikker og... så om du blar opp siden til den billigste på nettet... kna du få dem til å betale endel :cool:

Lenke til kommentar
Filler'n å! Hadde 10-15 stykker på komplett rett før julaften... men da fikk jeg ikke lov av mutter's å kjøpe den... og på 1 dag var alle borte :wow: ååå! og et par dager etter julaften får jeg plutselig lov til å kjøpe den....... mædre er RARE!

hun har sjekket webshoppene om natten for å nekte deg å handle når webshoppene hadde den ;D

og når det var tomt sa ho ja for å være snill ;D hehe

Lenke til kommentar
hehe, så hvis man sier at webbutikken mshop.no har samsung E700 til 3750kr så får jeg den til den prisen på lefdal?? :laugh:

ENda bedre.. kjøper du n på lefdal og dagen etter på viser at de haddn 400 kr billigere et anna sted får du 600kr igjen :thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs:

Hm, må vel ha kvitering som bevis på at den finnes billigere et annet sted.

Lenke til kommentar
hehe, så hvis man sier at webbutikken mshop.no har samsung E700 til 3750kr så får jeg den til den prisen på lefdal?? :laugh:

ENda bedre.. kjøper du n på lefdal og dagen etter på viser at de haddn 400 kr billigere et anna sted får du 600kr igjen :thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs:

Hm, må vel ha kvitering som bevis på at den finnes billigere et annet sted.

Bør vel virke å vise siden og prisen :dontgetit:

Lenke til kommentar

Er det da ikke slik at Lefdal kun tar utgangspunkt i vanlige butikker når det gjelder denne prisgarantien? M.m Mshop har vanlige butikker, da..

nej.. jeg spurte faktisk en butikkansatt selv, garantien skulle virke for nettbutikker og :thumbs:

EDIT: 444 poster :p

Endret av So
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...