MbenzNo Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Hei! Jeg har lest testen av Asus WL-500G trådløs basestasjon på Barbara.no og har bestemt meg for å bestille en slik. Jeg har NextGenTel som nettleverandør med en Netopia 3351 Router. I følge testen på Barbara.no så var det noen problemer med å konfigurere Asus WL-500G mot Nextgentel. Hva består problemet i og hvordan løser en dette på beste måte? Jeg skal koble opp en stasjonær PC, samt trådløst bruke en Whitebox CL-50 med innebygget 802.11g nettverkskort, og en ACER bærbar som jeg må kjøpe et PCMCIA trådløst nettverkskort til. Er det noen slike kort som er "bedre" mot WL-500G enn andre? Tenker spesielt på rekkevidde og hastighet innendørs. Mvh Stein-R. Sandnes Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Sette opp ruteren som et aksess punkt. Ruter funsksjonen har du i Nextgentel ruteren. Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Har selv denne ruteren og CL50 med G-netteverkskort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå