Marinade87 Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 Jeg har lyst til å teste ut litt forskjellige spill med VR-briller. Tenker på noen som har høyest mulig refresh rate, og kobles til via displayport. Jeg er veldig nysgjerrig på Valve Index, men det ser ikke ut som at de vil bli tilgjengelige i Norge med det første. Oculus Rift er vel et alternativ, men jeg aner ikke hvor mange versjoner av disse brillene det er det ute, eller om det er noe nytt på vei rett rundt hjørnet. Så da lurer jeg litt på hva annet som er tilgjengelig, hvordan kvaliteten på disse er, og om det er stor forskjell i opplevelsen mellom de forskjellige brillene. F.eks. synsfelt, oppløsning, presisjon på aksene osv. Og hvordan er det på softwaresiden av VR-briller? Vil alle briller fungere med alle VR-spill osv? Eller er det mye barnesykdommer hvor bare noen briller fungerer med noen ting? Lenke til kommentar
Marinade87 Skrevet 9. september 2020 Forfatter Del Skrevet 9. september 2020 Bumper denne tråden. Er inne på tanken om å kjøpe VR-briller igjen. Valve index er enda ikke tilgjengelig i Norge, ihvertfall ikke gjennom offisielle kilder. Er det Oculus Rift S som er beste alternativ her i landet? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 (endret) Du må i hvertfall ikke kjøpe Oculus nå, for de har gått over til tvunget innlogging med facebook og månedlig betaling hvis jeg har forstått riktig https://www.roadtovr.com/oculus-facebook-account-required-new-users-existing-users/ Endret 9. september 2020 av VegardBS Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 (endret) Ettersom man ikke får tak i Valve sine egne briller så holder jeg en knapp på HP Reverb G2 VR som HP utviklet sammen med Valve og Microsoft. Endret 9. september 2020 av Nwader Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå