Goatboy Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Heisann......skal kjøpe meg en av disse ..... https://prisguiden.no/produkt/8853 og hjemmesiden til Nomad sier : "The NOMAD Jukebox Zen sports a 14 hour replaceable, rechargeable Li-Ion battery for extra convenience and longer playback time. Go mobile with all of your music and files with the NOMAD Jukebox Zen NX!" Noen som vet no om batteriet? og om det er dyrt å skifte ?.... IPod har jo problemer med at nye batterier er steindyre......bare lurte på om dette er samme sak...... Lenke til kommentar
ASW Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Jeg har en zen og har også lurt på dette(hvordan man skiffter batteri) Men om du kjøper zen nx er problemet løst. Det er koster omtrent 300-400kr for ett nytt batteri, tror jeg. man kan åpne zen nx å putte i et batteri. enkelt og greit.Med Ipod kan man ikke skifte batteri selv. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Nx er null problem. Trykk på en knapp slik at dekselet kan fjernes og ta ut batteriet. Ekstra batterier kan kjøpes fra Creative sin offisielle webside. Lenke til kommentar
Bauer Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Hei! Jeg hadde ZEN 20 GB, aldri noe kluss med batteriet. Dette batteriet var internt i spilleren. Så jeg så aldri hvordan det var festet til spilleren (hadde ikke behov for å skru opp spilleren) Til jul kjøpte jeg en ZEN 30GB NX eller hva de heter. Denne var veldig oppgradert med tanke på menyer å er mye mer solid. Batteriet i denne er som et mobil batteri. Vet ikke hvor mye det koster men det er iallefall ingen sak å bytte det. Anbefaler ZEN på det sterkeste. Er i KFOR nå, alle tjener bra. Har 3 i kompaniet som har iPOD (som jeg vet om). Han ene har byttet iPOD 3 ganger. De andre har byttet en gang. Jeg ville styrt langt unna iPOD'en. Jeg har ikke brukt den selv men det sier seg at den ikke er helt 100% iallefall. Eneste utingen med ZEN er at den mangler firewire, dette kan være kjekt i starten når man skal legge over 10gb med sanger. Men det er ett fett så fort dette er gjort. Fordi et album tar ikke lang tid. Gikk fra 20 til 30gb ZEN fordi en kammerat ville absolutt kjøpe den for 1800kr. Og 30 GB kostet meg bare 400 kr mer. Lenke til kommentar
Kamp Fisk Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg har Zen nx 30gb, det er en fantastisk mp3 spiller (tung og stor) men den har faktisk 30 gb lagringsplass...og den er faktisk ganske stilig. I tilleg får man eax, som innebærer at man har en liten equaliser på den ! løp og kjøp!!!!! Lenke til kommentar
enl Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Jeg kjøpte en Zen NX som volumkontrollen var defekt på Vet ikke om jeg vil ha creative igjen... Lenke til kommentar
Bibendum Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hei, Jeg håper dere som har erfaring fra MP3 spillere kan hjelpe meg. Jeg har ca.2500-2800 jeg ønsker å bruke på MP3 jukebox spiller. Jeg vurderer ikke Ipod i denne sammenhengen - synes den virker altfor dyr og altfor mange klager på lyden. Derimot ønsker jeg meg en av disse: - Creative Jukebox 30 GB ZEN NX - Archos Gmini 120 - 20GB MP3 se forøvrig www.mpx.no Irriterte meg faktisk at MPX.NO har økt prisen på Creative med 160,- over nyttår, så forskjellen i pris mellom den og Archos lille godsak er enda mindre nå. Jeg er ikke så opptatt av lagringsplass (20 GB holder i massevis for meg) så jeg vil spørre dere - hvilken ville dere valgt - og hvorfor? Takk på forhånd for all hjelp! Lenke til kommentar
NoWaX Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Kjære Bibendum.. Kjøpte nettop Creativ Nomad ZENNX med 30GB. Fordeler: -Har fabelaktig stor lagrings kapasitet. Ja nesten litt vel stor for min del. -Bateriet kan lett skiftes. -Har veldig god lyd. -Grei Bæreveske med følges, slik at det fungerer å sykle, springe ++ med den på seg. -God batteritid Ulemper: -Litt stor og tung. -Knappene ligger litt ukurant plasert. -Kronglete meny. -litt små knapper. Konklusjon: -Dette er en veldig fin allaround-bruk mp3-spiller for deg som ønsker litt mere.. -Go for it... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå