nor50 Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 Jeg har hatt appen på mobilen lenge, men i dag dukket det for første gang opp oppdatering i store. Jeg tyder det som at den er offisiell i Norge nå da? Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 28. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2020 Hvorfor dukket den da, for første gang, opp i den norske butikken? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 Du får oppdateringer fordi du har appen installert. Hvis du avinstallerer den, og søker etter den i Play finner du den ikke. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 Ser at eg også har fått oppdatering tilgjengeleg i Play Store. Det er eg rimeleg sikker på er nytt, tidlegare har eg måtte manuelt laste ned ny apk-fil etterkvart som eg har oppdaga nye versjonar. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 28. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2020 The Avatar skrev (2 timer siden): Ser at eg også har fått oppdatering tilgjengeleg i Play Store. Det er eg rimeleg sikker på er nytt, tidlegare har eg måtte manuelt laste ned ny apk-fil etterkvart som eg har oppdaga nye versjonar. Det stemmer. Har hatt den i "mange" år, og første gang jeg ikke må oppdatere manuelt. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 Det er nærliggande å tru at offisiell lansering i Norge ikkje kan være så langt unna ettersom at det er opna opp for å motta oppdateringar gjennom Play store sjølv om det ikkje er opna for å laste ned for norske brukarar heilt ennå. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 Lurer på når Automotive Grade Linux ser dagens lys. Lenke til kommentar
barfoo Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 2 hours ago, LMH1 said: Lurer på når Automotive Grade Linux ser dagens lys. Du er klar over at AGL ikke er rettet mot sluttbrukere, men dingseprodusenter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå