AfterGlow Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 Blizzard har kommet med en lengre oppdatering om spillet. Slik skal Diablo IV endre kontrollsystemet Lenke til kommentar
Dberg Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 Jeg er forsiktig optimistisk for Diablo 4. Forestiller meg ikke det er mange igjen fra Condor som jobber på dette, og de store oppsigelsene i 2019 kan lede til slurv og gjentakelse av gamle tabber, men Blizzard rettet opp mye av det irriterende i D3 i etterkant. Også, Ideen om å gå for en shared open world for D4 kan enten bli på bekostning av riktig "følelse" på spillet eller bli en fantastisk opplevelse ala Dark Souls og Journey. Umulig å si på forhånd. 3 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 (endret) Gleder meg til Diablo 4. Spillte Diablo 3 men det var uten å vite noe som helst om spillserien og ble også båret gjennom en del ting så jeg ble "OP". Derfor gav spillet meg svært lite, det ble bare å trykke på diverse knapper random for å komme seg videre. Det skal endres med Diablo 4. Det skal nytes og læres fra begynnelsen. Endret 27. februar 2020 av Ghost pirate LeChuck Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 (endret) Det ser nice ut. De tok inspirasjon til maska fra uruk-hai'ene fra ringenes herre... litt rart, Diablo 2 hadde masse kule hjelmer. Holder han The butcher's cleaver i det bildet? ^^ Ser ingen Amazon med bue, dog. Trist. Endret 29. februar 2020 av Taurean Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 "Skal slippes til PS4 og XboxOne", , Kvifor ikkje til PS5 og Xbox X? Vil det sei at spelet kjem før lanseringen av next gen? Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 (endret) Pallehysa skrev (5 timer siden): "Skal slippes til PS4 og XboxOne", , Kvifor ikkje til PS5 og Xbox X? Vil det sei at spelet kjem før lanseringen av next gen? Det kan se ut som at det kommer til nåværende generasjon først men tipper at det også vil komme til nextgen rett etter, og da håper da at det blir gratis for oss som allerede har kjøpt det. Tipper vi får vite mer om det når det kan fårhåndsbestilles. Endret 27. februar 2020 av Ghost pirate LeChuck Lenke til kommentar
Dberg Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 Pallehysa skrev (14 timer siden): "Skal slippes til PS4 og XboxOne", , Kvifor ikkje til PS5 og Xbox X? Vil det sei at spelet kjem før lanseringen av next gen? Det hender spill til next-gen ikke blir meldt før siste lita fordi det ellers vil påvirke hvor mange som forhåndsbestiller og kjøper til current-gen. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 virker snodig, nye konsollene kommer jo til jul? og d4 kommer jo sikkert ikke før 2021-22? Lenke til kommentar
dølledøck Skrevet 4. mars 2020 Del Skrevet 4. mars 2020 diablo4 er annonsert som et "live service" spill og kommer til å bli stappa fullt av microtransactions osv. så diablo3 er mitt siste diablo spill. its time to move on.. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 5. mars 2020 Del Skrevet 5. mars 2020 dølledøck skrev (På 4.3.2020 den 10.55): diablo4 er annonsert som et "live service" spill og kommer til å bli stappa fullt av microtransactions osv. så diablo3 er mitt siste diablo spill. its time to move on.. Har du en kilde på dette? Lenke til kommentar
dølledøck Skrevet 5. mars 2020 Del Skrevet 5. mars 2020 6 hours ago, XmasB said: Har du en kilde på dette? Diablo 4 will see Blizzard following on from the example set by the many live-service games that have popped up in the seven years...https://www.gamespot.com/articles/diablo-4-is-adding-new-elements-and-bringing-back-/1100-6471324/ Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 5. mars 2020 Del Skrevet 5. mars 2020 dølledøck skrev (2 timer siden): Diablo 4 will see Blizzard following on from the example set by the many live-service games that have popped up in the seven years...https://www.gamespot.com/articles/diablo-4-is-adding-new-elements-and-bringing-back-/1100-6471324/ Bortsett fra en del synsing i kommentarfeltet, så står det ingenting om microtransactions der? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå