JågI Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 må jeg kjøpe eller kan jeg laste ned?? Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Du må nok kjøpe det... ca 7500 kr , kan sikkert fås kjøpt brukt også. 30 dagers trial finner du på Adobe sine websider... Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Pain Shop Pro er et billige, og ikke fullt funksjons-spekket alternaiv. Ta en titt på det, nevner det grunnet PS sin pris. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Hehe, Kan Jo Laste det ned da, Ikke at jeg gjør Det, Kjøper Alt Jeg Trenger. Alt Fra Bilderedigeringprogrammer Til Antivirusprogrammer. Hehe. Kazaa sier jeg bare. hvis du skal gå den gale veien og bære noe så slemt i samvittigheten men installer programmet eMule ( samme opplegg som eDonkey ). Da har du hvertfall ikke sjanse for å få virus. Lykke til Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Hehe, Kan Jo Laste det ned da, Ikke at jeg gjør Det, Kjøper Alt Jeg Trenger.Alt Fra Bilderedigeringprogrammer Til Antivirusprogrammer. Hehe. Kazaa sier jeg bare. hvis du skal gå den gale veien og bære noe så slemt i samvittigheten men installer programmet eMule ( samme opplegg som eDonkey ). Da har du hvertfall ikke sjanse for å få virus. Lykke til Slike oppfordringer sparer vi oss for... Som eriksen nevner, PSP er et _greit_ alternativ, men når det kommer til stykket så er ikke forskjellen ikke sammenlignbar. PS er veldig dyrt, et alternativ kan være Adobe Elements, som er en slags lite-versjon av PS. Før du kjøper er det selvsagt en god idè å sjekke ut 30-dagers trialen. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Du laster ned DC++, går inn på noen av hubbene, trykker search, skriv inn photshop, dobbeltklikk på de som kommer fram og om en vis tid har du spart mange tusen og likevel har muligheten til å tegne litt Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Du laster ned DC++, går inn på noen av hubbene, trykker search, skriv inn photshop, dobbeltklikk på de som kommer fram og om en vis tid har du spart mange tusen og likevel har muligheten til å tegne litt Er det lov? Lenke til kommentar
adawen Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Nei, det er ikke det. Stenges. Warez-oppfordringer aksepteres ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg