arcaders Skrevet 26. februar 2020 Del Skrevet 26. februar 2020 Har ny MC, bor i blokk og fikk ikke reservert plass i garasjeanlegget, er det lov å parkere i min egen bod i blokkleiligheten Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. februar 2020 Del Skrevet 26. februar 2020 Du kan lagre 10 liter bensin inne og 50 liter ute (Eller 60 liter ute) Vil tippe at boden er inne så da kun du ifølge loven ha 10 liter på tanken 1 Lenke til kommentar
arcaders Skrevet 27. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2020 Takk for svar Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 En MC har altså muligheten for mye mer enn 10L på tanken så jeg vil tro du får problemer med å ha MC'en stående i boden din. Jeg hadde i hvert fall vært skeptisk hvis noen skulle begynne med dette i blokka mi. Har MC selv men har kjøpt garasjeplass, men hadde sykkelen stående i gata i borettslaget før det, og stående i gata utenfor blokka før beboerparkeringen kom... Hvorfor kan den ikke stå ute? Kan dekkes til hvis du er redd for lakken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå