Kåre Krapp Skrevet 26. februar 2020 Del Skrevet 26. februar 2020 (endret) Etter oppdatering til ny software/OS i T-WE box, fikk jeg mulighet til å importere favoritter fra forrige software og mine 5 favorittlister dukket opp. Jeg hadde Norske som en favoritt, nyheter som en annen sport som en tredje og dokumentarer som en fjerde etc etc. Valgte å begynne med å importere den norske favorittlista og gikk tilbake for å importere den neste favorittlista. Da så jeg med vantro at det ikke var noen flere der. Etter en del leting og fikling i menyen har både jeg og min nabo nå innsett at man bare kan ha en stk favorittliste i tillegg til "alle kanaler" Man kan legge til og trekke fra kanaler fra denne lista, men det er jo fullstendig skandale å ikke kunne opprette så mange custom favorittlister med custom favorittlistenavn man ønsker. Har t-we boks 1, den nest nyeste boksen. Synest forøvrig at den nye brukeropplevelsen er bob-bob, men det verste er bortfallet av favorittlister. Flere som har noen problemer/tanker rundt dette? Nye "favorittliste" lenke Endret 26. februar 2020 av Kåre Krapp Lenke til kommentar
NULL Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 Har vel egentlig aldri brukt flere favorittlister, men i stedet hatt en der jeg har sortert kanalene slik at de i større grad står i grupper innenfor kategorier - evt. ikke tatt bort kanaler jeg aldri ser behovet for å ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå