Gå til innhold

Enkel, gratis, file-renamer?

nor50

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234
nor50 skrev (3 minutter siden):

Shit... Tusenvis av videofiler har mistet . foran filbetegnelsen... ?

Hvordan greide du det? Kan du prøve å legge til punktum foran [E], test på et par filer først ...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234

Ja, [E] er filtype i bildet ditt. Du har muligens søkt etter "." og erstattet med ingenting? Da har ikke filen noen filtype lenger, og .[E] vil da ikke kunne fungere. La meg høre hva du har gjort først før videre forslag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234

OK, da er det en space mellom filnavn og filtype, istendenfor punktum? Post gjerne et bilde av dette slik det vises i Total Commander.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234

Kan du poste bilde av oppsettet du brukte i omdøpingsbildet?

XtaZ skrev (4 minutter siden):

Har brukt Bulk Rename Utility i flere år og aldri hatt problemer med den. Anbefales!

Her snakker vi om brukerfeil, ikke programfeil. Når du ber om å erstatte "." med " ", så tipper jeg også Bulk Rename vil lystre det. Dette er kraftige verktøy, man må vite hva man gjør og teste litt først.

Endret av Slettet+9817234
Lenke til kommentar
XtaZ skrev (6 minutter siden):

Har brukt Bulk Rename Utility i flere år og aldri hatt problemer med den. Anbefales!

Litt seint nå når så mange filer er 'ødelagt'...

Edit. Lurer på om ikke det var den jeg prøvde tidligere i kveld. Ba ikke den om betaling?

Edit 2: Nei, det var den som så så innviklet ut for meg.

(Jeg er en eldre mann med "ødelagt" hode...)

Endret av nor50
Lenke til kommentar

Lol, jeg leste bare førstepost å svarte til den og kommentaren var ikke relatert til resten av styret her :p

Men hvis du greide fucke opp filer så enkelt med Total Commander så hørtes det ikke akkuratt ut som noe fabelaktig program heller, brukerfeil eller ei. Tror ikke det som skjedde der er mulig med BRU egentlig. Jeg laster ned mye filer og skifter ut '.' nesten daglig og den har aldri tuklet med filbetegnelsen

Jeg har aldri fått opp noe betalingsmas på BRU i alle fall og er 100% gratis for personlig hjemmebruk. Lastet du ned fra riktig side?

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...