Sigmoideus Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Blir litt av det samme som denne tråden, men ikke helt. På siden har jeg en alfabetisk oversikt over stedene som det finnes reisebrev fra. Bak hvert sted så er jo nummert [1] [2] osv. Er det da mulig å få en liten boks til å komme opp når man for eksempel holder over ettallet, men litt kort info om akkurat det reisebrevet? Siden Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 vel, kan ikke se noen forskjell på spørsmålene... hvis jeg forstår rett: <a href="minside.php" title="Klikk her for min side">Til min side</a> En annen artig sak er acronym: <acronym class="hjelp" title="Inviduell = unikt for hver person">inviduell</acronym> Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Det var ikke verre nei, er det noe grense for antall tegn en slik tittel kan inneholde? Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Det var ikke verre nei, er det noe grense for antall tegn en slik tittel kan inneholde? tror ikke det nei Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Det var ikke verre nei, er det noe grense for antall tegn en slik tittel kan inneholde? tror ikke det nei Men ikke overdriv, det er fy-fy Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) Men ikke overdriv, det er fy-fy Skal bare legge inn litt info, blant annet om reisebrevet er på norsk eller engelsk, hvem som har skrevet det og slikt. Regner med at jeg ikke blir bøtelagt da? Endret 29. desember 2003 av EndeligFerie Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Du kan jo eventuelt modifisere denne. Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Du kan jo eventuelt modifisere denne. Tja, kanskje det. Minner meg veldig om tiden da jeg lekte meg med "One Cool Buttom"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå