Loppa75 Skrevet 25. februar 2020 Del Skrevet 25. februar 2020 https://www.ice.no/produkt/wifi-tale/ 1 Lenke til kommentar
BerntOK Skrevet 26. februar 2020 Del Skrevet 26. februar 2020 Kommer vel til iPhone straks ved iOS oppdatering nå som Ice har fått avtale hos Apple.https://e24.no/teknologi/i/kJPxQA/ice-har-landet-viktig-avtale-med-apple Lenke til kommentar
P_R Skrevet 26. februar 2020 Del Skrevet 26. februar 2020 Forhåpentlig de endelig kommer med e-SIM til Apple Watch også. Overraskende at så langt kun Telia, Telenor og Phonero tilby dette men ingen av billigere operatører. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 26. februar 2020 Del Skrevet 26. februar 2020 Wi-Fi tale er etterlengtet. Jeg som har telefon med dual sim, Wi-Fi tale osv er skikkelig sikret nå som jeg har ice, happybytes Det sistnevnte støtter Wi-Fi tale. Skal rimelig mye til for at jeg ikke får ringt eller mottatt samtaler ? spesielt nå som ice også kommer sultende etter med Wi-Fi tale Lenke til kommentar
mandela Skrevet 27. april 2020 Del Skrevet 27. april 2020 Flere modeller som støtter tjenesten nå ifølge https://www.ice.no/produkt/wifi-tale/ , hovedsaklig Samsung modeller, ingen Apple ennå. 1 Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 28. april 2020 Del Skrevet 28. april 2020 Litt gøy at Samsung a20e får Wi-Fi tale før a70 og A50 som har solgt som varmt hvetebrød, men det er bra at ice kommer etter. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 28. april 2020 Del Skrevet 28. april 2020 Kynxx skrev (48 minutter siden): Litt gøy at Samsung a20e får Wi-Fi tale før a70 og A50 som har solgt som varmt hvetebrød, men det er bra at ice kommer etter. Det er som nevnt telefonprodusenten, ikke operatøren, som legger inn støtte for slike tjenester gjennom enhetsoppdateringer, og ulike modeller har sine egne utviklings- og oppdateringsykluser. 1 Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 28. april 2020 Del Skrevet 28. april 2020 Wi-Fi tale fungerer på min Oneplus 8 pro Lenke til kommentar
John-B Skrevet 28. april 2020 Del Skrevet 28. april 2020 Og hvordan fungerer Wifi-tale når en er i grenseland på Wifi-signalet? Mobilene er jo ikke smarte nok til å skjønne om signalet er godt nok til at det fungerer å surfe på internett, så hvordan skal det fungere på tale? Da blir samtalen brutt? Eller ikke brutt, enda verre, samtalen opprettholdes, men det er ikke mulig å høre hverandre? Alle mine mobiler har elsket å tviholde på Wifi-tilkobling som er for langt unna til å klare å overføre data på. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 28. april 2020 Del Skrevet 28. april 2020 Målinger utføres kontinuerlig av mobilen og når grenseverdiene er nådd byttes databærer, med algoritmer for å unngå ping-pong oppførsel. Sjekk f.eks. side 44 her: https://www.ciscolive.com/c/dam/r/ciscolive/us/docs/2015/pdf/BRKSPM-2123.pdf Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 28. april 2020 Del Skrevet 28. april 2020 Huawei P40 Pro støtter Wifi Tale hos Ice også selv om de ikke er nevnt på Ice.no sin oversikt over støttede modeller. Lenke til kommentar
Bombasa Skrevet 28. april 2020 Del Skrevet 28. april 2020 Jeg syntes det er rart og synd at ikke ICE kan få oppdatert sin liste med mobiler som støtter VoLTE og Wifi tale. Hvis det stemmer at f.eks Huawei P40 Pro og Oneplus 8 pro så burde det virkelig komme opp på listene. Jeg er på jakt etter ny Android mobil og da er selvsagt VoLTE støtte utrolig viktig. I følge ICE så støtter de ikke hverken VoLTE eller Wofi på f.eks Oneplus 8 pro Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 28. april 2020 Del Skrevet 28. april 2020 Interessant nok så sendte Ice epost til meg i dag om at mobilen jeg har abonnementet vårt hos dem i ikke støtter 4G Tale og konsekvensene dette har når man stenger ned 3G-nettet. Jeg har faktisk kun hatt dette abonnementet i Huawei P40 Pro siden midten av forrige uke , så systemene deres klarer åpenbart ikke identifisere at denne mobilen fungerer med både 4G Tale og Wifi Tale. Sim-kortet og abonnementet er helt nytt og har aldri vært aktivt i noen annen mobil. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 28. april 2020 Del Skrevet 28. april 2020 De ser alt på nettverkssiden ;) både hva du har av tjenester på SIM-kortene dine og hva telefonen din gjør i nettet, det har kanskje noe å gjøre med support fra telefonprodusent mot operatør i tilfelle det oppstår problemer. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå