sjøgren Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Tengte jeg skulle bestille dette kortet her idag. Men passer den til en vanelig amd cpu ??? står at den må ha 300 wat, min er 400 men den står på 230 wat.. litt usikker nå. hvis jeg vrir på den bryteren bak på strømforsyneren så brenner jo hele driten seg!!!!!!! Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Skjønner ikke helt hva du spør om her, kan du prøve og forklare litt mer nøyaktig? Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 230 volt mener du sikkert det står....det er en switch bak på alle strømforsyninger som man kan veksle mellom 2 strømtyper, men det er 230 Volt vi bruker i norge. Ellers kan jeg ikke uttale meg om noe annet siden du sier psu`en skal være på 400 watt, men står på den at den er 230 watt.....230 er UTROLIG lite Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Uansett hva du gjør, IKKE skift spenning, da får du et uventet resultat! Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) Uansett hva du gjør, IKKE skift spenning, da får du et uventet resultat! Det greide jeg å gjøre hadde nettop kjøpt pc i usa og glemte å bytte på den bryteren, og plutslig å sa det bare poff!! heldigvis så gikk bare PSU'en Det at det står 230W utenfor er spenningen som den får inn, også leverer den maks 400W. Det skal gå helt fint med dataen din og det kortet. For å være helt sikker så burde du kanskje åpne opp kabinettet å se hva som står på PSU'en din Og for all del!! ikke gjør noe med den bryteren som er utenfor som viser 230 Endret 29. desember 2003 av SwEEt^AmbEr Lenke til kommentar
Steinegal Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 bryteren på baksiden angir spenningen inn. den har ingenting å gjøre med effekten strømforsyningen kan levere. så jeg tror du trygt kan kjøpe et FX5900!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå