Gå til innhold

Ny CPU

P-in-P

Anbefalte innlegg

Skal du spille mye så kjøpt deg AMD. Har prøvd en pentium 4 2.8 som jeg egentlig skulle ha, til og spille med, og det passa ikke helt i sammen . Funka ikke helt bra. Hadde og da en AMD 2800+ som jeg og da prøvde spillet på og det gikk mye bedre. ( Alle delene var like i pentium og amd, (skjermkort og ram)) AMD er den perfekte spillmaskin.

For å si det mildt, dette er den største pisspraten jeg har hørt/lest.

Har selv hatt det som er å få i P4 serien utenom EE og har også prøvd det meste av XP serien.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel her var det nok et eksempel på at trådstarter spør om to bestemte cpuèr , men de som svarer ikke er istand til å holde seg til dette, derfor blir en tredje dratt inn og krangel og ukvemsord hagler, skjerp dere.

Så til spørsmålet , skall du ikke klokke blir det egentlig det samme hvilken av de to du velger, men har du planer om å klokke så er det ikke tvil da går du for P4 2,8 .

Det er ikke dumt å opplyse trådstarteren om at det finnes et 3 alternativ som er mye bedre enn de 2 som er blitt foreslått.

Lenke til kommentar
Skal du spille mye så kjøpt deg AMD. Har prøvd en pentium 4 2.8 som jeg egentlig skulle ha, til og spille med, og det passa ikke helt i sammen . Funka ikke helt bra. Hadde og da en AMD 2800+ som jeg og da prøvde spillet på og det gikk mye bedre. ( Alle delene var like i pentium og amd, (skjermkort og ram)) AMD er den perfekte spillmaskin.

For å si det mildt, dette er den største pisspraten jeg har hørt/lest.

Har selv hatt det som er å få i P4 serien utenom EE og har også prøvd det meste av XP serien.

ikke sikkert problemet var pcene :p tror problemet hannes befant seg mellom skjerm og tastatur :laugh:

Lenke til kommentar
Vel her var det nok et eksempel på at trådstarter spør om to bestemte cpuèr , men de som svarer ikke er istand til å holde seg til dette, derfor blir en tredje dratt inn og krangel og ukvemsord hagler, skjerp dere.

Så til spørsmålet , skall du ikke klokke blir det egentlig det samme hvilken av de to du velger, men har du planer om å klokke så er det ikke tvil da går du for  P4 2,8 .

Det er ikke dumt å opplyse trådstarteren om at det finnes et 3 alternativ som er mye bedre enn de 2 som er blitt foreslått.

Enig, men da hadde det holdt at en hadde skrevet feks : Har du vurdert A64.

Og så hadde resten holdt kjeft til trådstarter hadde svart på det.

Lenke til kommentar
p4 2.8 er bedre en amd xp 3000+ og det er 100% sikkert broren min har en amd xp 3000+ og han får mindre fps i spill og han har akkuart det samme som meg uteom cpu og hovedkort i 3dmark 01 får jeg for eks 2000 poeng mer.

Ja, og Athlon 64 3000+ er bedre enn P4 2.8 igjen og det er 100% sikkert ;)

Lenke til kommentar
p4 2.8 er bedre en amd xp 3000+ og det er 100% sikkert broren min har en amd xp 3000+ og han får mindre fps i spill og han har akkuart det samme som meg uteom cpu og hovedkort i 3dmark 01 får jeg for eks 2000 poeng mer.

Ja, og Athlon 64 3000+ er bedre enn P4 2.8 igjen og det er 100% sikkert ;)

Jepp, og testet viser at det må minst en P4 3.4Ghz for å holde følge med den i spill.

Lenke til kommentar

er jo ingen tvil at Intel Pentium 4 2.8 GHz 800 yter bedre

xp 3000+,noe som mange tester har vist...

ja..det holder til og med xp 3200 i noen tilfeller også.

men amd xp 3000+ er jo billig(ca 1400.-)tror jeg har sett på

webshopene..

har du pengene kjøp Intel Pentium 4 2.8 GHz 800

tenkte selv på en slik cpu,men velger denne gang athlon 64 3000+

da har jeg bedre cpu enn p4 3.2 800 og xp 3200+ :cool:

Endret av Traxco
Lenke til kommentar
snorreh: hva i svarte får deg til å tro ar socket 478 skal føyses ut snart ("prescott" kommer også på denne socket'en).. ikke kom og spre feil info (bortsett fra dette veldig gode poeng  :thumbs:)

Nei, dette er ikke feil informasjon. Intel skal gå over til BTX-hovedkort ("Alderwood" & "Grantsdale") iløpet av 2. kvartal 2004 (allerede i mars er blitt nevnt av noen), og samtidig vil de bytte til sokkel T, PCI Express osv.

Se her for mer informasjon:

http://www.xbitlabs.com/news/mainboards/di...1117112640.html

http://www.xbitlabs.com/news/chipsets/disp...1217135321.html

Lenke til kommentar
snorreh: hva i svarte får deg til å tro ar socket 478 skal føyses ut snart ("prescott" kommer også på denne socket'en).. ikke kom og spre feil info (bortsett fra dette veldig gode poeng  :thumbs:)

Nei, dette er ikke feil informasjon. Intel skal gå over til BTX-hovedkort ("Alderwood" & "Grantsdale") iløpet av 2. kvartal 2004 (allerede i mars er blitt nevnt av noen), og samtidig vil de bytte til sokkel T, PCI Express osv.

Se her for mer informasjon:

http://www.xbitlabs.com/news/mainboards/di...1117112640.html

http://www.xbitlabs.com/news/chipsets/disp...1217135321.html

hmm.. men som alt annet i "dataverden" blir det utsatt leenge... dessuten har jeg lest at det ikke blir noe socket T før til sommeren.... men men hvem kan vel spå om fremtiden...

Endret av AMD-guru #1
Lenke til kommentar
HERREJESUS!! IKKE START MED DENNE DUMME AMD-INTEL KRANGELEN IGJEN!

Men jeg må nesten si meg litt enig med Snekkern her.

Hvor? Ikke her :thumbup:

Hva er så galt med anbefalinger og fakta?

Dette er ikke annbefalinger og fakta dette er drittkasting begge veier , dessuten har trådstarter sagt at han ikke var inntr i A64 han spurte heller ikke om den men til tross for dette fortsetter dere . Ja vi vet at A64 er en meget bra prosessor men den har ikke noe i denne tråden å gjøre, hadde dette spørsmålet kommet opp før A64 så hadde /var det urettferdig å sammenligne en xp med en P4 800 mhz.

Men nå når amd endelig har fått en som er bedre så skal det kunn vere den det skall handle om, er dere redde for at ledelsen skall bli veldig kortvarig eller?? Det virker iallefall slik :wow::wow::wow:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...