Tarzan93 Skrevet 25. februar 2020 Del Skrevet 25. februar 2020 Hei Jeg vurderer å søke meg inn på IT - og informasjonssystemer. Har aldri jobbet med IT før, og lurer på hva slags jobber jeg kan ta med denne bacheloren? Hvordan er det å jobbe innen IT? Hvordan er dagene? Vet feltet er stort, så det varierer sikkert på utdanning og arbeidsoppgavene. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 25. februar 2020 Del Skrevet 25. februar 2020 Alt fra utvikler til prosjektleder til drift. IT er et stort fag. Hvis det er utvikler du vil bli ville jeg satset hardt på de fagene. Lenke til kommentar
VietnameseNoodle Skrevet 6. mars 2020 Del Skrevet 6. mars 2020 (endret) Hei! Jeg studerte IT og informasjonssystemer på Universitetet i Sørøst-Norge 2015-2018. Gikk rett ut i jobb som IT-koordinator i et stort, internasjonalt norskbasert firma før jeg senere gikk videre til en IT ingeniør-stilling innenfor nettverk i samme konsern. Flere av mine medstudenter har fått seg jobb som utviklere etter endt studietid. Noen har blitt prosjektledere, og noen har jobber helt urelatert til utdanningen. Det er med andre ord mange muligheter ? Angående hvordan dagene er så vil det avhenge mye av hvilket felt du jobber i. For meg var dagene rolige, med plutselige innslag av høyt tempo. Mye dokumentering og feilsøking. Endret 6. mars 2020 av VietnameseNoodle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå