akelbo Skrevet 25. februar 2020 Del Skrevet 25. februar 2020 Pretending I'm a Superman. Dokumentaren om Tony Hawk's Pro Skater-spillene har premiere til helgen Lenke til kommentar
Crooked Cracker Skrevet 25. februar 2020 Del Skrevet 25. februar 2020 F#%k en dokumentar, vil heller ha fullblods remakes av de tre første. Når det er sagt kommer jeg selvsagt til å se dokumentaren. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. februar 2020 Del Skrevet 25. februar 2020 Crooked Cracker skrev (27 minutter siden): F#%k en dokumentar, vil heller ha fullblods remakes av de tre første. Når det er sagt kommer jeg selvsagt til å se dokumentaren. Hvorfor da? Etter at EA Skate kom så ble Tony Hawk avleggs Lenke til kommentar
Crooked Cracker Skrevet 25. februar 2020 Del Skrevet 25. februar 2020 Comma Chameleon skrev (45 minutter siden): Hvorfor da? Etter at EA Skate kom så ble Tony Hawk avleggs Jeg tror serien ble avleggs først og fremst fordi den gikk på tomgang samt la til mer og mer tullball, deretter kom Skate og slo siste spikeren i kista. De første spillene var likevel veldig gøy, og jeg hadde satt pris på å spille de igjen med ny grafikk bedre oppløsning. Jeg digger Skate serien, men mener at det kan være rom for både arcade og realistiske skate-spill. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. februar 2020 Del Skrevet 26. februar 2020 Skal definitivt sees! Spilte de 2 første ganske så mye på PS1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå