KarateK1d Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 HK'et står bak ei metalplate som er sveiset fast osb... "Use the Dremel, Luke.." but beware of your anger, anger leads to hate, hate leads to suffering eller no Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 ....hate leads to suffering og dessuten kan det bli en del dyrere enn nødvendig Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 har det kabinette selv har modda det litt med og sette inn blåe leds laget ny logo fremme i stede for thermaltake, man kan jo også lakke kabinette, lage vifte hull på toppen. Har selv bytta ut plexi glasset med et blått sota plexi glass det ble drit fett og kabinette er jo drit fett da fra før også hehe for de som ikke gidder og modde selv Lenke til kommentar
Ørjuz Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Enig med karamba har faktisk det kabinettet selv, angrer litt på at jeg kjøpte det nå, men jeg var ung og uskjyldig Men det skal moddes så snart jeg får litt mer cash, kanskje en mnds tid jeg har d kabinettet selv å angrer på kjøpet fordi kassa veier 29 kg men jeg har modda d. der hvor hardicene skal være har jeg tatt ut å fikk enormt mye mere plass til andre ting. jeg har også skjært ut hull til blackiceII i toppen og satt på 2 x 120 mm sunnonvifter . jeg anbefaler ikke å kjøpe xaser3 serien paga de er tunge og litt upraktiske og mange POLSKE løsninger!! Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) Enig med karamba har faktisk det kabinettet selv, angrer litt på at jeg kjøpte det nå, men jeg var ung og uskjyldig Men det skal moddes så snart jeg får litt mer cash, kanskje en mnds tid jeg har d kabinettet selv å angrer på kjøpet fordi kassa veier 29 kg men jeg har modda d. der hvor hardicene skal være har jeg tatt ut å fikk enormt mye mere plass til andre ting. jeg har også skjært ut hull til blackiceII i toppen og satt på 2 x 120 mm sunnonvifter . jeg anbefaler ikke å kjøpe xaser3 serien paga de er tunge og litt upraktiske og mange POLSKE løsninger!! har du feil med hendene eller noe? mitt kabinett veier nu 12 kg med ALT i har sølv versionen da men trur neppe det har noe og si http://www.thermaltake.com/products/xaser3/v2000a.htm Endret 2. januar 2004 av Dennis87 Lenke til kommentar
Ørjuz Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Enig med karamba har faktisk det kabinettet selv, angrer litt på at jeg kjøpte det nå, men jeg var ung og uskjyldig Men det skal moddes så snart jeg får litt mer cash, kanskje en mnds tid jeg har d kabinettet selv å angrer på kjøpet fordi kassa veier 29 kg men jeg har modda d. der hvor hardicene skal være har jeg tatt ut å fikk enormt mye mere plass til andre ting. jeg har også skjært ut hull til blackiceII i toppen og satt på 2 x 120 mm sunnonvifter . jeg anbefaler ikke å kjøpe xaser3 serien paga de er tunge og litt upraktiske og mange POLSKE løsninger!! har du feil med hendene eller noe? mitt kabinett veier nu 12 kg med ALT i har sølv versionen da men trur neppe det har noe og si http://www.thermaltake.com/products/xaser3/v2000a.htm veide pcen på ei badevekt Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) Kan gjøre som jeg har gjort: 1. Blå Katode 2. UV katode 3. Runde IDE og floppy som er UV reaktive 4. Katode Sound Control 5. Neon wire i front og under Det blir fint, billigt og ikke så altfor fjortis Ikke akkurat mod men... Endret 2. januar 2004 av P-in-P Lenke til kommentar
tep0sen Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Enig med karamba har faktisk det kabinettet selv, angrer litt på at jeg kjøpte det nå, men jeg var ung og uskjyldig Men det skal moddes så snart jeg får litt mer cash, kanskje en mnds tid jeg har d kabinettet selv å angrer på kjøpet fordi kassa veier 29 kg men jeg har modda d. der hvor hardicene skal være har jeg tatt ut å fikk enormt mye mere plass til andre ting. jeg har også skjært ut hull til blackiceII i toppen og satt på 2 x 120 mm sunnonvifter . jeg anbefaler ikke å kjøpe xaser3 serien paga de er tunge og litt upraktiske og mange POLSKE løsninger!! har du feil med hendene eller noe? mitt kabinett veier nu 12 kg med ALT i har sølv versionen da men trur neppe det har noe og si http://www.thermaltake.com/products/xaser3/v2000a.htm oj oj oj... den kvite verisjonen e mye lettere en den svarte å den lilla.... Jeg kjenner folk som har de og har vert på lan m alle 3 å båret alle 3 fra postkontoret. Det kviter er definetivt lettere en resten. regner nesten m at d er det som gjør den 300 kr forskjellen og.. btw er enig om at d er dumt å kjøpe ferdig moda... då lissom heile pointet vekke Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Tja du kunne jo ta det med ut og gi det en serie med hagla, ca 10 - 12 skudd skulle vere passe så tar du det med inn og setter masse lys i det. Da har du garanter noe som ingen andre har Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Kan gjøre som jeg holder på med for tiden, kle kabinettet med avispapir å skjule den stygge kassa Lenke til kommentar
scoot Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Bør jeg gjøre noe mer med dette enn å kjøpe neonlys? du kan.. ehm.. eh.. kaste det i søpla, kjøpe ett nytt.. og modde SELV! jeg kan ikke fordra folk som kjøper ferdigmodda, og tror di for status fordi de driter penger.. JA! SÅ ENIG ER JEG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå