Gjest 491c8...322 Skrevet 24. februar 2020 Del Skrevet 24. februar 2020 Jeg har noen lønnstrekk men betaler like mye skatt. Kan jeg få fradrag for dette? Jeg får jo i praksis mindre lønn fordi noe raner lønnen min. Dermed burde jeg skatte ETTER lønnstrekk. Dersom staten har ikke har tenkt på dette ønsker jeg ikke å betale skatt til staten - da fordømmer jeg staten. Ønsker å betale 0% for resten av livet. Hvordan svindler jeg staten? fyflaten Anonymous poster hash: 491c8...322 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 24. februar 2020 Del Skrevet 24. februar 2020 Hvorfor har du lønnstrekk? Jeg antar det er noe du har unnlatt å betale tidligere, som skulle vært betalt med lønnen din etter skatt - altså er det riktig at du skal få lønnstrekk på nettolønnen din, dvs. Etter skatt. Lenke til kommentar
simen929 Skrevet 24. februar 2020 Del Skrevet 24. februar 2020 Antar at du skjønner selv at det ikke er slik det fungerer. Du har lønnstrekk fordi du skylder penger. Hvorfor du skal få en gode av å skylde penger (altså at det trekkes før skatt) skjønner ikke jeg. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 24. februar 2020 Del Skrevet 24. februar 2020 Lønnstrekk er jo gjeld du har men ikke har betalt. Gjelden din betaler fra inntekt etter skatt. Noen raner ikke lønnen din, noen trekker fra deg fordi du ikke har betalt for deg.. Lenke til kommentar
tigerdyr Skrevet 24. februar 2020 Del Skrevet 24. februar 2020 1 hour ago, Guest 491c8...322 said: Jeg har noen lønnstrekk men betaler like mye skatt Kommer det overraskende på deg? Det svarer jo til at man kjøper et TV på Elkjøp for deretter å gå til skatteetaten og forklare dem at nå vil man betale mindre i skatt fordi man har brukt noen penger på et TV... At du har lønnstrekk betyr jo bare at du ikke har betalt for deg tidligere, men resultatet er det samme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+234981 Skrevet 24. februar 2020 Del Skrevet 24. februar 2020 Gjest 491c8...322 skrev (1 time siden): Jeg har noen lønnstrekk men betaler like mye skatt. Kan jeg få fradrag for dette? Jeg får jo i praksis mindre lønn fordi noe raner lønnen min. Dermed burde jeg skatte ETTER lønnstrekk. Dersom staten har ikke har tenkt på dette ønsker jeg ikke å betale skatt til staten - da fordømmer jeg staten. Ønsker å betale 0% for resten av livet. Hvordan svindler jeg staten? fyflaten Anonymous poster hash: 491c8...322 Maks døllt ass. Lønnstrekk !? Hva er det for en urettferdig ordning? Vil det si at du blir tvunget til å gjøre opp for deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå