BareGjest Skrevet 24. februar 2020 Del Skrevet 24. februar 2020 Hei - vurderer å bytte batteri på en 2014 13" macbook pro jeg har liggende. Skulle gjerne gjort dette i Trondheim, noen som har tips til hvor en får gjort dette for en god pris? Eplehuset tar 4100,- og det er en pris jeg kan vurdere - men noen billigere? Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 24. februar 2020 Del Skrevet 24. februar 2020 Gjør det selv? Gjort det selv på Macbook Pro 2010, og det ser ut som om det er likså lett ut på 2014. Den er uansett utenfor garanti og reklamasjon. Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 24. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2020 Det er sikkert artig å gjøre det selv, men jeg har 1000 andre ting å gjøre Lenke til kommentar
kremt Skrevet 7. mars 2020 Del Skrevet 7. mars 2020 37 minutes ago, NULL said: Nidaros Data. +1, flinke folk ? Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 4. april 2020 Forfatter Del Skrevet 4. april 2020 Noen som vet hva Nidaros Data tar for jobben? Ser at de tilbyr endel tekniske tjenester på nettsiden, men virker som om pris på disse oppgis ved forespørsel. ..etter å ha sett et par youtube how-to`s så virker det ikke helt umulig å bare gjøre jobben selv altså. Ser jeg får kjøpt batteri her i Trondheim til rundt 750-800. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå