Fartlitter Skrevet 24. februar 2020 Del Skrevet 24. februar 2020 Hei, har en søster som trenger 4g Router, har en fra Telia liggende. Må det være Telia abonnement for at den skal kunne driftes? Mtp logoen på fronten. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 24. februar 2020 Del Skrevet 24. februar 2020 Det skal være mulig. Trodde ikke det var praksis lenger å ha "fysisk" binding mot abm lenger, men når jeg jobbet i bransjen før i tida var det hvertfall mulig å låse opp de routerne som var over 12 mnd gamle for bruk med andre operatører. Så dersom den skulle være låst kan du høre med Telia om de kan hjelpe å låse opp. Men, den må nok fort settes opp manuelt med innstillinger fra annen operatør. 1 Lenke til kommentar
Janvik Skrevet 24. februar 2020 Del Skrevet 24. februar 2020 Er det en nyere sak med 4G støtte så er jeg 99% sikker på at den ikke har operatørlås. Dvs at den funker så lenge du putter inn aktivt sim fra en hvilken som helst operatør. 1 Lenke til kommentar
Fartlitter Skrevet 24. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2020 (endret) Janvik skrev (30 minutter siden): Er det en nyere sak med 4G støtte så er jeg 99% sikker på at den ikke har operatørlås. Dvs at den funker så lenge du putter inn aktivt sim fra en hvilken som helst operatør. Nimrad skrev (1 time siden): Det skal være mulig. Trodde ikke det var praksis lenger å ha "fysisk" binding mot abm lenger, men når jeg jobbet i bransjen før i tida var det hvertfall mulig å låse opp de routerne som var over 12 mnd gamle for bruk med andre operatører. Så dersom den skulle være låst kan du høre med Telia om de kan hjelpe å låse opp. Men, den må nok fort settes opp manuelt med innstillinger fra annen operatør. Er kanskje maks 5 år gammel. Endret 24. februar 2020 av Fartlitter Lenke til kommentar
Janvik Skrevet 24. februar 2020 Del Skrevet 24. februar 2020 2 hours ago, Fartlitter said: Er kanskje maks 5 år gammel. Kjør på! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå