Trondz1 Skrevet 24. februar 2020 Del Skrevet 24. februar 2020 Hei. Lurer litt på og importere en bil fra Sverige (Volvo XC90 V8) Di ligger mellom 70-100k i det jeg ser etter, men prøvde en sånn toll kalkulator på nett her og hvis jeg går ut ifra bilen til 100k så må jeg betale 130k ekstra før jeg får norske skilt på den. Har jeg gjort noe feil eller koster det så mye i avgifter på en 14år gammel bil? Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 24. februar 2020 Del Skrevet 24. februar 2020 5 hours ago, Trondz1 said: Hei. Lurer litt på og importere en bil fra Sverige (Volvo XC90 V8) Di ligger mellom 70-100k i det jeg ser etter, men prøvde en sånn toll kalkulator på nett her og hvis jeg går ut ifra bilen til 100k så må jeg betale 130k ekstra før jeg får norske skilt på den. Har jeg gjort noe feil eller koster det så mye i avgifter på en 14år gammel bil? Tipper det stemmer ja, v8 og norske avgifter er dårlig kombo med mindre bilen er 20 år og eldre. Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 24. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2020 Huff, var ikke mye billigere med en 2,5t eller 3,2 heller. Bilene i Sverige har jo generelt sett gått mindre enn di som er tilsalgs i Norge så det hadde frista litt, men når det blir dobbelt så dyrt så er det kjipt ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå