adagio Skrevet 24. oktober 2001 Del Skrevet 24. oktober 2001 Har selv et Gainward AGP GeForce2 MX-200 64MB... Har hørt at MX kort er dårligere enn andre geforce kort... Er MX en billig versjon ? Har tenkt å kjøpe Asus AGP V7700 GeForce2 PRO 64MB DDR... noen erfaringer med det ? Lenke til kommentar
arn.gab Skrevet 24. oktober 2001 Del Skrevet 24. oktober 2001 har selv et geforce 2 mx 400 som jeg plages veldig med. kjører samme hovedkort og prosessor som du. jeg plages med at mitt kort lager masse tull slik som: maskinen booter seint, finner som oftest bare en cd rom, treg og laste nettsider, lager krøll i outlook express, ++++masse andre problemer. min erfaring:SØPPELKORT!!! jeg får maskinen til og funke bra med et gammelt pci kort med bare 4 mb ram! da er det hele bare fryd og gammen. du bør se etter tester på eventuelle skjerm kort før du kjøper noen og ikke gå i samme fella som jeg gjorde og kjøpe det første man ser. lykke til! Lenke til kommentar
xonic Skrevet 24. oktober 2001 Del Skrevet 24. oktober 2001 Jeg har den i Gainward virker som en drøm, vurder den. nesten ikke noe forskjell, du får bare ikke med sånne tette briller. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 24. oktober 2001 Del Skrevet 24. oktober 2001 MX-200 og MX er litt rimi ja. MX-400 er noe bedre, men det er ikke vits i å kjøpe noe dårligere enn gf2 gts/pro i dag. Har forøvrig ingen problemer med mitt Asus MX-400. Funker som en drøm og overklokker som bare p... Lenke til kommentar
magfa Skrevet 25. oktober 2001 Del Skrevet 25. oktober 2001 Quote: On 2001-10-24 13:34, arn.gab skrev:har selv et geforce 2 mx 400 som jeg plages veldig med.kjører samme hovedkort og prosessor som du.jeg plages med at mitt kort lager masse tull slik som:maskinen booter seint,finner som oftest bare en cd rom,treg og laste nettsider,lager krøll i outlook express,++++masse andre problemer.min erfaring:SØPPELKORT!!!jeg får maskinen til og funke bra med et gammelt pci kort med bare 4 mb ram!da er det hele bare fryd og gammen.du bør se etter tester på eventuelle skjerm kort før du kjøper noen og ikke gå i samme fella som jeg gjorde og kjøpe det første man ser.lykke til! hehe. høres ut som om du har litt andre prob. du har vel en compaq, eller noe rart? mx korta har bare dårligere grafikk, ikke alt det tullet du nevnte, du må ha driver prob eller noe. fortell om maskin oppsett så får du sikkert noen lure løsninger her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå