Gjest c7447...396 Skrevet 23. februar 2020 Del Skrevet 23. februar 2020 Hei Noen som vet når Fluoxetin Mylan kommer tilbake på markedet? Det har vært produksjonsstans hos leverandøren i mange måneder nå, og da har jeg måttet bruke Fluoxetin Sandoz istedet, men jeg ønsker Mylan. Apotekene sier bare at de ikke vet når det kommer. Kan man spørre produsenten direkte eller hva gjør man? Takk! Anonymous poster hash: c7447...396 Lenke til kommentar
Skabbetuss Skrevet 23. februar 2020 Del Skrevet 23. februar 2020 Når det lokale apoteket var tom for en medisin, så søkte de den opp i systemet, da fikk jeg vite den var tilbake om ca 7 mnd. Kan jo være at de ikke har fått fastsatt noen dato fra produsenten, dermed kan de heller ikke gi deg noen eksakt dato Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 29. februar 2020 Del Skrevet 29. februar 2020 (endret) Fra Felleskatalogen. Ser ut til at det legemiddelmangel forlenget fram til 30.04 i år. Dog, ser at Apotek 1 Løren skal ha det på lager, så hvis du bor i Oslo eller omegn så er det jo en mulighet. Endret 29. februar 2020 av GiaMahan 1 Lenke til kommentar
Gjest 14ce5...b16 Skrevet 3. mars 2020 Del Skrevet 3. mars 2020 Regner med du har søkt på nett etter tilgjengelig legemiddel. Forsøk å ring 123apotek å hør med dem. De har ofte ting andre apotek ikke har da de bruker andre grossister. Anonymous poster hash: 14ce5...b16 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå