Cerent Skrevet 23. februar 2020 Del Skrevet 23. februar 2020 Sliter med å finne ut hvor det trekker fra. Noen ganger så kjenner jeg et drag av kald luft over meg når jeg er i enkelte rom, uten at det kommer fra noen vindu eller lufteventil men det er liksom ikke nok til at jeg klarer å lokalisere hvor det kommer fra. Forsøker å kjenne rundt forskjellige steder langs veggen og taket men kjenner liksom ikke nok til å si at det er der det kommer fra. Kjenner også røyklukt og lukt fra vedfyring så det må komme noe utenfra. Dette er en sokkelleilighet. Noen som har noen tips til hvordan lokalisere hvor det trekker fra eller best å bare gi opp hele greiene når det ikke er så alt for ille? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. februar 2020 Del Skrevet 24. februar 2020 Kronelys Tenn på og gå mot der det trekker, altså motsatt vei hvor flammen blåser Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 24. februar 2020 Del Skrevet 24. februar 2020 Termografering 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. februar 2020 Del Skrevet 26. februar 2020 Dubious skisserer kanskje den enkleste måten å gjøre dette på. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 26. februar 2020 Del Skrevet 26. februar 2020 grovetussen skrev (På 24.2.2020 den 22.14): Termografering Koster ikke dét skjorta? Hvem kan man ringe til for å få en time med noe sånt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234 Skrevet 26. februar 2020 Del Skrevet 26. februar 2020 (endret) http://termografiteknikk.no/termografering.html Her (pdf) skriver Enova om dette, diskuterer pris også. Endret 26. februar 2020 av Slettet+9817234 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå