NTB - digi Skrevet 22. februar 2020 Del Skrevet 22. februar 2020 Nesten 1500 passasjerer kommer seg ikke til Norge på grunn av sandstorm på Kanariøyene Lenke til kommentar
uname -i Skrevet 22. februar 2020 Del Skrevet 22. februar 2020 Bra man har Teknisk Ukeblad til å fortelle om flyforsinkelser pga været. Lenke til kommentar
trikola Skrevet 22. februar 2020 Del Skrevet 22. februar 2020 NTB vet du - billig sidefyll. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 23. februar 2020 Del Skrevet 23. februar 2020 Så.... de er sandfast? Lenke til kommentar
Per Magus Skrevet 24. februar 2020 Del Skrevet 24. februar 2020 (endret) Etter at jeg har bestilt flybilletter blir jeg bombardert med SMS’er og ePoster med tilbud om leiebil, hotell, mat og så videre; alt som flyselskapene kan tjene penger på. Hvorfor er det da så vanskelig å gi passasjerene litt mer informasjon om utsikter og ventetider – noen som ble intervjuet fortalte at de fikk bedre informasjon på P4 i Norge enn de fikk fra flyselskapet. . Jeg har flere ganger vært utsatt for tilsvarende situasjoner og det virker som om det er flyselskapenes policy at passasjerene skal sitte i uvisshet og vente på flyplassen, dermed er de klar på et øyeblikks varsel når selskapet finner det for godt å gjøre noe. Et par ganger har jeg blitt sittende i et halvt døgn om bord på flyet – det er ikke særlig trivelig (især for barnefamilier og deres omgivelser). . Flyselskapene ofrer hensynet til kundene for å kunne minimalisere sine egne problemer. Endret 24. februar 2020 av Per Magus 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå