Niklas Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Heisann jeg har litt problemer med routeren min! Jeg vil gjerne åpne den så jeg kan sende ting og tang ut men jeg går inn på IP da kommer det fram en side der det står at jeg skal skrive inn passord! Men hva er det? Router: ZyXEL Prestige Router Håper noen kan hjelpe meg! Lenke til kommentar
CIder Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Om du ikke har satt noe passord selv,er det vel bare å trykke ok uten å skrive noe som helst inn der?. Sånn er det iallefall på min... Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Slikt står som regel i manual, hvis du ikke har en manual, finner du sikkert en på ZyXEL sin hjemmeside. Hvis passordet fra manual ikke stemmer kan du prøve å reset'e routern, hvordan står nok også i manualen. Tipper det enten en en liten knapp på selve routern, eller du må logge inn med hyperterminal ellerno. Du kan jo også prøve med passord som: Adminstrator Passord zyxel Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 admin eller <----- (blank) kan du prøve med. Lenke til kommentar
veloek Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Hvis du fikk med routeren til et adsl abonnement er passordet d som står i papriene til abonnementet.. Til meg var det sånn ihvertfall.. Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 På min router er det bare å skrive admin og så er jeg inne..... Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Har ein ZyXEL Prestige router selv der er det følgenede Brukernavn: admin Passord: 1234 Lenke til kommentar
power Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Hva med å titte i manualen? Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Har ein ZyXEL Prestige router selv der er det følgenede Brukernavn: admin Passord: 1234 Korrekt Lenke til kommentar
knutie Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Hva med å titte i manualen? Manualen har niklas klart å rote vekk Lenke til kommentar
Star Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Har ein ZyXEL Prestige router selv der er det følgenede Brukernavn: admin Passord: 1234 Korrekt Lenke til kommentar
Snak3 Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 hehe viss man sjekker på zyxel sine sider ser du at 1234 er standard pass på alle nye zyxel routere og gamle og mener jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå