pedro89 Skrevet 21. februar 2020 Del Skrevet 21. februar 2020 Kjøpte meg for litt siden ps 4 pro 1TB. Har siden den gang hatt trøbbel med wifi i hele huset. Hver gang jeg har brukt PS4 som også er koblet til samme wifi nettverk slutter ruteren å snakke sammen med resten av mobiler, pc er, smart tv osv i huset. Om jeg restarter ruteren forsvinner problemet frem til neste gang jeg bruker PS4. Hvordan kan dette ha seg? Lenke til kommentar
NULL Skrevet 21. februar 2020 Del Skrevet 21. februar 2020 Rutertype? Hva er de andre enhetene? Lenke til kommentar
pedro89 Skrevet 21. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2020 ASUS RT-AC68U Router Macbook Air, Huawei Telefoner, LG oled 55 b9 smar tv, Hjemmebygd stasjonær pc og noen smart kontakter er de andre enhetene. Lenke til kommentar
NULL Skrevet 21. februar 2020 Del Skrevet 21. februar 2020 Egentlig ikke noen gode tips i utgangspunktet.... Oppgrader firmware og evt. kjøre en factory reset av ruteren. Noen konfigurasjonsendringer du husker du har gjort på ruteren, annet enn å angi navn på SSID og passord? Lenke til kommentar
NULL Skrevet 21. februar 2020 Del Skrevet 21. februar 2020 På Asus-ruteren, forsvinner enhetene fra oversikten over tilkoblede enheter? Hva står det i System Log på ruteren i forbindelse med at dette skjer? Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 21. februar 2020 Del Skrevet 21. februar 2020 (endret) Du kan jo kanskje se om det hjelper å plassere ps4 på enten 2.4ghz båndet eller 5ghz båndet og ta de andre klientene i det andre båndet. Endret 21. februar 2020 av zlpw0ker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå