petterg Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Har prøvd <META HTTP-EQUIV="Pragma" CONTENT="no-cache"> <META HTTP-EQUIV="Expires" CONTENT="-1"> i head taggen, men IE cacher likevel! Har også prøvd trikset med å legge en ekstra <head> <meta....><meta...></head> etter </body> med det hjalp ikke det heller! Noen som kan noen triks? Har bare testa med IE6, mulig dette ville funka med ie4/5, men vil jo ha noe som funker i ie6 uansett. takker -pg Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Tør jeg spørre hvorfor du vil ha dette? Er vel ikke noe positivt (som jeg kan se) ved dette... Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 kan være mange grunner til det... Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) - opera klikk - Endret 29. desember 2003 av cfenzo Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) - opera klikk - Endret 29. desember 2003 av cfenzo Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) og der klikka opera'en min.. Endret 29. desember 2003 av cfenzo Lenke til kommentar
petterg Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 F.x. hvis man har en side med et form, fyller ut dette, sender det. Man får tilbakemelding "registrering var vellykket". Surfer til ny side, og gjør masse annet. Senere kommer man tilbake til den samme siden for å fylle ut det samme formet blir man møtt av meldingen "registrering var vellykket" og må manuelt reloade siden for å få det formet man var ute etter. Irriterende! Lenke til kommentar
PT Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 F.x. hvis man har en side med et form, fyller ut dette, sender det. Man får tilbakemelding "registrering var vellykket".Surfer til ny side, og gjør masse annet. Senere kommer man tilbake til den samme siden for å fylle ut det samme formet blir man møtt av meldingen "registrering var vellykket" og må manuelt reloade siden for å få det formet man var ute etter. Irriterende! Det har aldri skjedd med meg... Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Det er en følge av dårlig programmering Kom med kildekoden så skal vi ordne Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 det KAN skje.. og.. hvis du f.eks. oppdaterer et bilde på en side, og IE allerede har cacha det bildet vil IE noen ganger ikke oppdatere det bildet uten at du må trykke "refresh/F5" først.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 men det er med bilder. Det er noe annet når IE viser totalt feil innhold i forhold til URL. Da er det en teit løsning som er tatt ibruk Lenke til kommentar
petterg Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 Dette tilfellet er det en kombinasjon av frame, form og php. Flere frame i et frameset er php genererte forms. Tipper det som skjer er at IE sjekker tidspunkt filen var sist endret, ser at den ikke er endret siden sist, og derfor viser samme koden som sist. De samme filene uten frame gir ikke dette problemet. Løsningen jeg har nå er å ha et javascript som kjører i det siden lastes som tvinger hvert av framene til å reloade. Kildekode er på ca 12000 linjer uten dokumentasjon. Tviler på at noen orker å se igjennom det. (jeg har dokumentasjon også - i separate filer) Lenke til kommentar
enden Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 høres ut som forced reload er tingen ja. Litt mye å sette seg inn idag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå