JohnnyEnglish Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Heihei! Jeg vurderer å skaffe meg en laptop GANSKE snart, men valget står mellom Toshiba satellite p20 og Fujitsu Siemens Amilo D 1840... Noen som har noen gode råd? Erfaringer? Har også litt lyst på AcerFerrari... (Nydelig design!!) Need some help Lenke til kommentar
chessguy Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Du burde fortelle litt mer mhp. dine prioriteringer omkring spillytelse, batterilevetid, vekt og skjermstørrelse etc. Lenke til kommentar
JohnnyEnglish Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Jeg har tenkt å bruke maskinen til spill, videoredigering, skolearbeid +++ så ytelse er viktig for meg... Batterilevetid er midre viktig, det samme med vekt... Kunne også tenke meg widescreen-skjerm, men spørsmålet er vel om disse skjermene er like bra som "vanlige" skjermer? Prisen bør heller ikke være over 20 000... Jeg har sett testen av d 1840 her på barbara.no, å den maskina virker VELDIG bra men har ikke sett noen tester av toshiba`n noen steder... ingen som har noen erfaring med denne? (17" widescreen skjerm, 3ghz, 8o gb hardisk +++) må jo være litt bra da? høyst på ønskelista står vel d 1840, men er likevell litt usikker... Lenke til kommentar
mulder99 Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Tror jeg hadde gått for ECS Green 736, en skikkelig Hvis du skal gå litt billigere, gå for ECS Green 732. Et bra valg,,, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå