rel0ad Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Hei, lurer på å kjøpe meg en cdspiller på megabillig.com Lurer på om noen har prøvd ut dem? er de seriøse? hvorfor så billig? trenger all info Takk på forhånd! MVH Lenke til kommentar
Battone Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Det så jo ut som en megaseriøs webshop... Vet ikke hvorfor, men jeg stoler sjelden på .com webshops.. Det minste man kan gjøre er å registrere bedriften sin hos brønnøysund of voila, man har ett .no domene.. Menmen, hva vet vel jeg... Høres liksom litt ut som Ærlige Willy`s bruktbilhandel.. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Ser rimelig jalla ut spør du meg. Jeg kan nesten garantere deg at du vil få mindre problemer med å heve garanti osv. hvis du kjøper CD-spilleren din i en etablert kjede/butikk. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 kjøp heller på .no butikker. skulle noe være galt med produktet er det ikke sikker du har like stor returret på .com kjøp heller på komplett Lenke til kommentar
tøs Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 HALLO? Disse prisene var forhodsvis rimelige. Når det gjelder garanti er ikke det noe problem, da kontakter man nemmelig bare pioneer norge, eller europa, og får tingene fikset. Lenke til kommentar
JuB Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Dårlig side da! Ser jo ikk hele teksten i venstremarg... Synes prisene var skummelt billigt..? Lenke til kommentar
frode Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 http://www.bilforumet.net/showthread.php?s...ight=megabillig her vil du få svar på det ene og det andre. Bilstereo bransjen er ikke glad for konkuransen som denne butikke representerer. -frode Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Spørsmålet er, har butikken NSAFE merket? Lenke til kommentar
gspr Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Ville aldri stolt på en webshop med to animerte GIFer der ordet "Hot" roterer. Ei heller en butikk hvis slagord er "Veldig stor online gavebutikk". Dette lukter rottent, styr unna! Lenke til kommentar
jornh71 Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Sakset fra hjemmesidem deres: Varene blir også levert med original eskene! Er ikke dette normalt da? Lenke til kommentar
unwill Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Den eneste kontaktinfo jeg fant var en mailadresse, ikke noen navn på eier, ansvarlig, eller telefonnummer en gang... "worldwide shopping, a safe store to shop", vel den er vel like safe som den demokratiske konga er demokratisk. Lenke til kommentar
Keejay Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Synes det så litt jalla ut jeg ja.. Jeg hadde iallefall ikke kjøpt no der. Sats heller på komplett.no osv. Mange bra i webshopguiden. Lenke til kommentar
skrotnisse Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Etter det jeg leste på det andre forumet ville jeg ha voktet meg for å kjøpt varer i denne "bedriften" Det ser ut som de ikke respekterer kjøpsloven, at det er problemer med RDS i Norge, at de sender varene fra utlandet slik at du risikerer å måtte betale moms og fortollingsgebyr. Dette ser skummelt ut.,. Legg i noen kroner ekstra og kjøp det av en seriøs butikk, du kan gjerne prute da det generellt er god avanse på slike produkter. Eirik Lenke til kommentar
kjbu Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Her er eieren av domenet megabillig.com : ## Ikke post slikt her -blacktower ## Lenke til kommentar
The_Lobster Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) Moron... lol Det er jo ikke "orntlige" eiern du er ute etter.. Det der er jo mannen som jobber på servetheworld.net! lol. Han som registrerer domene for deg, om du kjøper domene via servetheworld. Altså, står ikke domenet i navnet til han som betaler for det, men til han ene fyren fra servetheworld... Vet ihvertfall at mitt domene også står i Morten Repshus. Pluss, det er den administrative kontakten for domenet du har funnet. Spar meg.. lol.. Vi trenger IKKE skattelistene til Morten Repshus. Oh, og Sinsenvn. 41, er adressen til Servetheworld sine kontorer. Jocke Endret 30. desember 2003 av The_Lobster Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) Haha.. huff huff, *tørke en lattertåre* Veldig grundig research kjbu, men vennligst skaff deg litt elementær kjennskap til hvordan ting fungerer før du velger å korsfeste en stakkars ISP-ansatt. Endret 30. desember 2003 av transistorbass Lenke til kommentar
Calm Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) Hehe, det er ett eller annet med denne tråden som minner meg om et par av de trådene vi har hatt tidligere der medlemmer med minimalt av poster "plutselig" har funnet en ny webshop som er så utrolig billig, også viser det seg at det er eieren som ute på reklametokt Endret 30. desember 2003 av Calm Lenke til kommentar
simes Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) Dårlig side da! Ser jo ikk hele teksten i venstremarg... Ehh, jo? Men et lite mellomrom mellom teksten og "streken" hadde ikke gjort noe... Edit: Hehe, må bare quote noe fra siden: Nokia Mobil telefoner kan vi levere nå. Spør oss om priser! 7250i koster hos oss ca 3400 kroner. Merk dere "ca".. Endret 31. desember 2003 av zimen Lenke til kommentar
holmis Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Denne kommentaren synes jeg var bra: "Carl Morten sier om denne spilleren: Sinnsykt bra mottaker i den... veldig klar og fin lyd..." Når Carl Morten sier den er bra, da vet du at det er kvalitet Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) Er det nokon som har penger til stereo og slikt når man kan bruke det på data da? oj såg heimesida di. OK det er kanskje meir i livet enn data for noen.hehe Endret 31. desember 2003 av Ulvestad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå