Peppep Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 7 hours ago, kewell79 said: Ja. oneplus 8 modeller har nå full støtte for 5G, 4G-tale og Wifi-tale hos Telenor Uten workarounds, manuell aktivering el.l.? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 Herlig, takker! Har noen her med 8T fått oppdateringen? Hadde egentlig bestemt meg for S20 FE, men med Telenor-støtte på plass er 8T aktuell igjen. Lenke til kommentar
Trym321 Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 (endret) Jeg sitter med Oneplus 8T og kan bekrefte at VoLTE og VoWiFi fungerer med Telenor-dekning. Jeg har HappyBytes-abonnement, som benytter seg av Telenors dekning. Forøvrig svært godt fornøyd med telefonen hittil! Oppgraderte fra Oneplus 6. Vanvittig digg med lynrask lading, god batteritid og 120hz skjerm. Endret 25. oktober 2020 av Trym321 3 Lenke til kommentar
SilverShaded Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 (endret) Peppep skrev (På 25.10.2020 den 22.41): Herlig, takker! Har noen her med 8T fått oppdateringen? Hadde egentlig bestemt meg for S20 FE, men med Telenor-støtte på plass er 8T aktuell igjen. Stor oppdatering, ja. Hatt min 8T i en uke nå, og er veldig fornøyd. Ladingen er mildest talt super-rask, skjermen er nydelig og alt av tilpasninger er intuitivt og enkelt. Telefonen er rask på alt av oppgaver. Strømforbruket er ikke værst heller...uansett behøver man ikke tenke så mye på det, siden man nesten ikke får snudd ryggen til laderen før telefonen er toppet opp. Heller ikke så ekstremt med bloatware, syns jeg, og ingen FB-relaterte service-apper denne gangen. Definitivt mye telefon for pengene her. Både VoLTE og VoWiFi funker på Onecall/Telia uten noe problem. Endret 27. oktober 2020 av SilverShaded Lenke til kommentar
Merko Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 Ingen som vet om Nord er støttet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. oktober 2020 Del Skrevet 27. oktober 2020 Merko skrev (7 timer siden): Ingen som vet om Nord er støttet? Ring dem å hør, men listene deres er så utdaterte som det er mulig. Kundeservice vet jeg bruker disse listene men ting kan være endret. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 27. oktober 2020 Del Skrevet 27. oktober 2020 Nei det trenger jeg ikke, ville bare sjekke i tilfelle noen hadde testet. Om kundesenter bruker samme liste høres det ut som en bortkastet samtale Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 29. oktober 2020 Del Skrevet 29. oktober 2020 (endret) Hører enkelte klager over varslesystemet til OnePlus-telefonene. At det enkelte ganger kan gå 10 min fra f.eks. en melding er sendt, til den dukker opp på telefonen. Gjelder dette alle? Endret 29. oktober 2020 av Magnetar Lenke til kommentar
SilverShaded Skrevet 29. oktober 2020 Del Skrevet 29. oktober 2020 Magnetar skrev (2 timer siden): Hører enkelte klager over varslesystemet til OnePlus-telefonene. At det enkelte ganger kan gå 10 min fra f.eks. en melding er sendt, til den dukker opp på telefonen. Gjelder dette alle? Ikke på min 8T, ihvertfall. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 30. oktober 2020 Del Skrevet 30. oktober 2020 Etter nyeste snapchat update så er endelig knappene fikset Har forøvrig ikke noe problem med varslene. Lenke til kommentar
Bombasa Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 Noen som vet om VoLTE virker på ICE med Oneplus 8T? Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 Magnetar skrev (På 29.10.2020 den 18.43): Hører enkelte klager over varslesystemet til OnePlus-telefonene. At det enkelte ganger kan gå 10 min fra f.eks. en melding er sendt, til den dukker opp på telefonen. Gjelder dette alle? Kan bekrefte at det gjelder oneplus 7 ihvertfall. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Bombasa skrev (På 1.11.2020 den 16.29): Noen som vet om VoLTE virker på ICE med Oneplus 8T? Kjøpte OnePlus 8t for en stund siden, og VoLTE fungerte på ICE rett ut av boksen. Superfornøyd med telefonen så langt. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 (endret) Noen andre som får eller ikke får google pay NFC betaling til å virke etter overgang til ny android versjon? Har fabrikkgjenopprettet uten hell. Den reagerer ikke når jeg tar mobilen inntil kortleseren. Har NFC aktivert, og kortet er registrert i google pay, funka før uten problemer. Endret 3. november 2020 av OddZen Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 5. februar 2021 Del Skrevet 5. februar 2021 Dama mi har nylig kjøpt en Oneplus 8 Pro. Hun er skuffet over kameraet, spesielt innendørs bilder når det ikke er optimale lysforhold. Hun bruker bare hovedkameraet i automodusen, og synes bildene blir veldig grainy/noisy. Er det bare slik, eller er kan det være hardware issue med eksemplaret hennes? Ute i normalt dagslys eller bildene upåklagelig derimot. Hun kommer fra en P20 Pro, og synes kameraet nærmest er en nedgradering. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 5. februar 2021 Del Skrevet 5. februar 2021 det er sånn på min også..... Kona kjøpte en S20 FE 5G før jul og den er mye bedre på ikke optimale lydforhold inne Lenke til kommentar
bruker-540634 Skrevet 5. februar 2021 Del Skrevet 5. februar 2021 StaBBer skrev (6 timer siden): Dama mi har nylig kjøpt en Oneplus 8 Pro. Hun er skuffet over kameraet, spesielt innendørs bilder når det ikke er optimale lysforhold. Hun bruker bare hovedkameraet i automodusen, og synes bildene blir veldig grainy/noisy. Er det bare slik, eller er kan det være hardware issue med eksemplaret hennes? Ute i normalt dagslys eller bildene upåklagelig derimot. Hun kommer fra en P20 Pro, og synes kameraet nærmest er en nedgradering. Prøv med blitz, den holder ikke lang lukkertid innendørs da det ødelegger bevegelser som på alle telefoner. Så må vå velge nightscape manuelt eller bruke blitz innendørs. Den har en stor sony sensor så ligger i programvaren. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 On 2/5/2021 at 8:25 AM, StaBBer said: Dama mi har nylig kjøpt en Oneplus 8 Pro. Hun er skuffet over kameraet, spesielt innendørs bilder når det ikke er optimale lysforhold. Hun bruker bare hovedkameraet i automodusen, og synes bildene blir veldig grainy/noisy. Er det bare slik, eller er kan det være hardware issue med eksemplaret hennes? Ute i normalt dagslys eller bildene upåklagelig derimot. Hun kommer fra en P20 Pro, og synes kameraet nærmest er en nedgradering. OnePlus 8 Pro er dessverre et lite stykke fra Samsung og iPhone sine toppmodeller. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 10. februar 2021 Del Skrevet 10. februar 2021 (endret) Google camera og tilhørende config fil så har man kickass kamera, beste jeg har hatt hittil. https://www.celsoazevedo.com/files/android/google-camera/dev-urnyx05/ Stock kamera appen til oneplus er ganske crap Endret 10. februar 2021 av Mr Pepe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå