Pirkko Rygh Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 Aha, selvfølgelig. Visste ikke om dette gasskraftverket. Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 21. februar 2020 Del Skrevet 21. februar 2020 (endret) JØI skrev (På 19.2.2020 den 22.21): Merkelig at vanvittig mange av værrekordene står enda da. Enhver (Edit: fjøsnisse uten utdannelse) vet forskjellen på rekorder og gjennomsnitt. (Klima vs vær). Endret 21. februar 2020 av gammalerik 1 Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 21. februar 2020 Del Skrevet 21. februar 2020 uname -l skrev (17 timer siden): Jeg synes vinteren her i Oslo har vært helt fantastisk. Kan sykle til jobben og greier. God stemning. Fint å ha det fint i boble. God tur 1 Lenke til kommentar
Trontron Skrevet 21. februar 2020 Del Skrevet 21. februar 2020 15 hours ago, Nautica said: Det var 25.406 media oppslag angående global oppvarming/klimakrise i fjor her i lille Norge. Hva har det med saken å gjøre? Jeg kritiserer bruken av ordet "ekspert" Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 21. februar 2020 Del Skrevet 21. februar 2020 (endret) Trontron skrev (5 timer siden): Hva har det med saken å gjøre? Jeg kritiserer bruken av ordet "ekspert" Stort sett alle som utgir artikler anser at de er eksperter eller de bruker en som de anser er "ekspert" Endret 21. februar 2020 av Nautica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå