chrhans03 Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Om jeg hadde kjøpt meg for eksempel Ktm exc 450 f, som kun er lov å registrere med 15hk, og tatt ut plomba så den får full effekt som er rundt 50hk. Hva tror dere ville skjedd om jeg hadde kommet i en ulykke? Er kun lov å registrere med 15hk pga utslippskrav, er det mulig å redusere utslippskravene så jeg kan kjøre den med mer enn 15hk? Vil helst få den til over 25hk lovlig Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Det kjem ann på, men det blir jo fort politietterforskning etter ei ulykke. Den potensielt mest alvorlege konsekvensen vil nok i praksis være at regresskrav på ansvarsforsikringa, noke som fort kan bli svært dyrt om det oppstår personskader på deg eller andre. Lenke til kommentar
fjs Skrevet 2. mars 2020 Del Skrevet 2. mars 2020 Det blir på en måte som å kjøre uten både forsikring og førerkort. Lenke til kommentar
bruker-540634 Skrevet 2. mars 2020 Del Skrevet 2. mars 2020 Vet ikke, har selv hatt 530 exc og den nyere 500 exc og aldri kjørt dem strupet. Trur absolutt ingen gjør det egentlig. Bare be forhandler å legge inn enduro mapet eller hva det nå enn heter så pleier ikke det å være noe problem Lenke til kommentar
chrhans03 Skrevet 18. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2020 Mener du så jeg kan gjøre den om til 10 hk eller hva det er lovlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå