Shar|{ Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Har et Gaineard GeForce 4 Power Pack! Pro/450 TV 64 DDR TV-OUT PCI skjermkort.. pes.. Problemet her er at det ikke er å oppspore skjermkort drivere til dette skjermkortet.. verken på nvidia eller Gainward sine hjemmesider. Ikke en gang driverne på CDn fungerer. Eller dvs skjermkort drivrne finnes ikke på CD heller. Dette korte er omtrent 1 år gammelt. Finner drivere til 420, 440, 460 på nette men ikke 450, i BIOS står det at dette skjermkortet heter 420 men på pakken står det at det heter 450 på et sånt klistermerke greier. Det jeg har tenkt litt er at det kan være "trykkleif". Men tenkte nå jeg skulle spørre meg litt frem her.. Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Last ned driveren fra nvidia.com og prøv. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Er bare å bruke Forceware driveren du får lastet ned fra nvidia.com Den passer alle kort. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Note! Eiere av GF4-basérte skjermkort bør styre unna ForceWare-driveren da den stort sett bare inneholder optimaliseringer for GF5-serien og gir generelt dårligere ytelse og kompatibilitetsproblemer. Jeg kjører med en gammen 46.x-driver og trives godt med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå