AB01 Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 (endret) Hei, Jeg er på utkikk etter Gumball 3000 dokumentaren til TV2 fra 2004. Er det noen her som har denne liggende og som kunne sendt den på et vis Endret 19. februar 2020 av AB01 Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 6. mars 2020 Del Skrevet 6. mars 2020 (endret) Jeg vet hvilken du mener - 2 norske programledere som deltok. De traff bla.a Kim Dotcom. https://www.youtube.com/watch?v=zb64XP-E9pU Jeg vet jeg har den i sin helhet, men jeg vet ikke hvor. Er blitt noe diskrot da jeg flyttet alt over i den nye PCen og jeg husker desverre ikke navnet på filen så jeg kan søke etter den. La meg lete litt. Sist jeg så filen var på laptop'en, men den ligger igjen på jobben for helgen. Alt som ligger på den er også kopier, og jeg har 2 eksterne disker hvor den kan ligge. Det er sjeldent jeg sletter noe som helst... Endret 6. mars 2020 av PaladinNO Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 10. mars 2020 Del Skrevet 10. mars 2020 (endret) Da har jeg funnet den. 453 MB. Men min nettlinje er elendig og jeg vet ikke hvordan M$ ser på fildeling via Onedrive...så hvordan gjør vi det? Jaja, jeg fant igjen videoen for egen del uansett. Si fra hvis og hvordan du vil ha den. Og med så manglende interesse at det ikke engang er et svar å få, så regner jeg med det ikke var så interessant likevel... Endret 30. mars 2020 av PaladinNO Lenke til kommentar
AB01 Skrevet 17. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2020 Hei, og beklager så mye for sent svar, glemte helt bort denne tråden. Meget interessant å få den oversendt! Sender deg en privat melding. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 17. desember 2020 Del Skrevet 17. desember 2020 (endret) Vel, Multicom brukte 10 måneder på sende meg et tastatur, så 9 måneder må da være innenfor. ^^ Jeg har filmen fortsatt - laster opp til Onedrive nå. Du var heldig på en måte...har fått fiber siden sist, så opplastingen burde ikke ta så lang tid. EDIT: Jeg fjerner filen i løpet av helgen, så vennligst ikke vent for lenge denne gangen. Fil fjernet. Endret 20. desember 2020 av PaladinNO Lenke til kommentar
AB01 Skrevet 18. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2020 Lastet ned, tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå