akelbo Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Det XCOM-inspirerte strategispillet Empire of Sin utsettes til høsten Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Et spill jeg faktisk gledet meg litt til, men sånn går det. Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 (endret) Ja, bedre at de får gjort det skikkelig enn å rushe noe fullt av bugs. Et av de få spillene jeg ser frem til i år. Men jeg håper de ikke legger tid i å lage 50 forskjellige slutter, det er dessverre mye bortkastet tid og ressurser. Leste tidligere en undersøkelse på slike "multi-ending" spill (Fallout 4, Divinity: original sin osv) hvor færre enn 3% hadde gjennomført alle sluttene og rundt 20-ish% hadde gjort mer enn en playthrough i en setting. Edit: bonus stuff om du signer deg opp på mailingista: https://www.empireofsingame.com/ Endret 19. februar 2020 av Fnix Lenke til kommentar
pakjensen Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Samme her men da kan vi glede oss litt til Lenke til kommentar
Bompibjornerik Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 Dette er jo en helt likt som "Gangland" Et av tidenes beste spill. Gleder meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå