Forumet Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Gjesteepisode med Are, tidligere Akam-journalist og programleder i MaltPrat; en podcast om whisky. Vi snakker om whisky, maskinvare, og hvordan man tar gode bilder. Vi mimrer også om Akam- og Hardware-dagene. Lenker: MaltPrat (Maltprat.com) "Under 500kr challenge" episoden av MaltPrat (SoundCloud) Karl sine svanebilder (Idearkivet.com) Forumet er en podcast fra Diskusjon, besøk oss på diskusjon.no Musikk av Rasterizer Logo og grafisk design av Destillert Reklame Stock art Har du innspill til en fremtidig episode, eller har du noe spennende du har lyst til å gjeste med? Snakk med oss på diskusjon.no. Deltakere i denne episoden: Krozmar Gavekort Larzen_91 Aetius Gi oss gjerne noen kommentarer her, så kan det hende vi tar det med i en fremtidig episode! Du finner oss på: Ikoner fraFreepik Flaticon Creative Commons BY 3.0 3 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Jeg kom selvsagt i ettertid på en masse ting jeg burde nevnt, så om det er noe som er uklart eller du vil spørre mer om, kontakt meg gjerne via MaltPrat på Facebook: https://www.facebook.com/MaltPrat-149151539371824/ Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. februar 2020 Del Skrevet 21. februar 2020 Du er selvsagt også velkommen tilbake i fremtiden. 1 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 21. februar 2020 Del Skrevet 21. februar 2020 Kjekt med gjester, hyggelig podcastepisode som vanlig 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 21. februar 2020 Del Skrevet 21. februar 2020 Som en whisky interessert (uten alt for mye dypgående kunnskap om emnet) var dette virkelig en knall episode. Blir nok å sjekke ut Maltprat podcasten og 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg