pasc Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Hei! For å si det kort: pc'en min har klikka totalt og krasjer etter 10 minutter inne i windows......... Jeg har en *kremt* brent versjon av xp så den vil ikke boote fra cd'en... noen som har boot disketter til xp? eller vet hvor d er å finne? link plz eller vet om en aen måte å formatere på? har bare c: ...... plz help Lenke til kommentar
Errae Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) www.bootdisk.com ( denne tråden blir sikkert stengt siden du nevner at du bruker ulovlig XP ) Endret 29. desember 2003 av Errae Lenke til kommentar
pasc Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 ikke ulovlig. Sikkerhets kopi dude Lenke til kommentar
Errae Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 ja ok,- men brenn den som image fil Lenke til kommentar
pasc Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 hmmm.... var en fil på disk 4 som var skadet.... dmio.sys eller.no noen som vet om en aen måte å formatere på? plz help Lenke til kommentar
pasc Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 ingen som vet hvordan man formaterer i xp? Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Man skaffer seg en oppstartdiskett (gjerne Win98). Så booter, formaterer og steller man fra den. Så navigerer man seg til I386 og da er det \winnt.exe Eksempel: K:bla\bla\bla\I386\winnt.exe press enter. Lenke til kommentar
pasc Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 tulling...... har jeg ikek sagt at d diskene der ikke virker :S har en 98 her....kan jo prøve....... men finens det ikke disketter som du bare slenge inni og så formatere du med en gang? åpner formateringa lissom? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Klikker den i sikkerhetsmodus også? (F8 under oppstart.) Ellers så forstår jeg ikke hva som er problemet med å formatere... Lese retningslinjene en gang til? Hvis du hadde brukt bedre emne, så hadde kanskje flere giddet å lest denne, for så å hjelpe. ingen som vet hvordan man formaterer i xp? Så latterlig, ville heller si at de fleste som surfer her vet det. 1. Lag en simpel oppstartdiskett, skriv "format c:" eller "format c: /q". 2. Bruk Partition Magic, hvor du kan velge oppgaven som skal utføres i Windows. 3. Windows XP boot. - Når jeg formaterer bruker jeg "elle melle" mellom disse tre metodene. Vanligvis blir det Windows XP boot. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Jeg har en *kremt* brent versjon av xp Ikke piratkopi? Når du "kremter" på den måten, så blir jeg ikke så overbevist. Denne tråden har dessuten en elendig topic. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg