galant Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Er det noen som har hørt om når den kommer? Om det kjørers symbian eller vanlig nokia meny Hvis det er vanlig nokia meny så er det nokia sin første som kjører det og har 65 tusen farger evt pris?? Lenke til kommentar
Errae Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 første kvartal 2004, vanlige nokia menyer Lenke til kommentar
Fabber Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Synspunkter på hva som er best av Symbian og Nokias vanlige meny-system? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 det avhenger jo seff av hva du vil ha da. symbian telefoner er alltid litt større men de er sterkere og kan legge inn masse forskjellige programmer. med symbian har du jo et ordentlig OS imotsetning til nokia menyen Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Vanelige "nokia-menyer" men man kan velge rutenett hvis man vill Prisen i bladet mobil er oppgitt til 3800,-(merk,SVENSKE KRONER) Og blant funksjonene kan man nevne;MP3spiller,radio,TFTskerm65k,Videooptaker-avspiller.. Jeg synes Symbian er ganske genialt,jeg liker meyene veldig godt på 6600,men på en 128X128p skerm hadde de kansje sett litt stusselig ut? Lenke til kommentar
Errae Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 jeg ville ha gått for en tlf med symbian OS, men smak og behag Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Vanelige "nokia-menyer" men man kan velge rutenett hvis man villPrisen i bladet mobil er oppgitt til 3800,-(merk,SVENSKE KRONER) Og blant funksjonene kan man nevne;MP3spiller,radio,TFTskerm65k,Videooptaker-avspiller.. Jeg synes Symbian er ganske genialt,jeg liker meyene veldig godt på 6600,men på en 128X128p skerm hadde de kansje sett litt stusselig ut? "Prisen i bladet mobil er oppgitt til 3800,-(merk,SVENSKE KRONER)" det var som jeg skulle skrevet det selv, er det tatt fra et tidligere innlegg kanskje? http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=181111&hl= Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Vanelige "nokia-menyer" men man kan velge rutenett hvis man villPrisen i bladet mobil er oppgitt til 3800,-(merk,SVENSKE KRONER) Og blant funksjonene kan man nevne;MP3spiller,radio,TFTskerm65k,Videooptaker-avspiller.. Jeg synes Symbian er ganske genialt,jeg liker meyene veldig godt på 6600,men på en 128X128p skerm hadde de kansje sett litt stusselig ut? "Prisen i bladet mobil er oppgitt til 3800,-(merk,SVENSKE KRONER)" det var som jeg skulle skrevet det selv, er det tatt fra et tidligere innlegg kanskje? http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=181111&hl= hehe Kansje det med svenske kroner vart tatt fram i underbehvistheten Men jeg leser mobil så 3800,- hadde jeg skrevet uansett Men prisen er nok litt for lav,i Norske kroner hadde det blitt ca 3300kr.. Lenke til kommentar
Fabber Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 det avhenger jo seff av hva du vil ha da. symbian telefoner er alltid litt større men de er sterkere og kan legge inn masse forskjellige programmer. med symbian har du jo et ordentlig OS imotsetning til nokia menyen Skjønner at symbian åpner for flere muligheter, men Nokias menysystem (kjenner ikke navnet) er jo i utgangspunktet også et Operativsystem. Og 6230 har også støtte for java, så det skulle vel gå an å legge inn programmer på denne telefonen også. Lenke til kommentar
OleP Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 hmm, er det mp3 spiller på denne? Lenke til kommentar
genser Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 hmm, er det mp3 spiller på denne? Ja Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Synd at det ikke er symbian på den. I så fall hadde den vært helt genial! Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Synd at det ikke er symbian på den. I så fall hadde den vært helt genial! Hva kan man gjøre på en symbian telefon som man ikke kan gjøre på en annen telefon? Jeg skjønner at det er flere muligheter, men hvilke? Lenke til kommentar
Fabber Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 hmm, er det mp3 spiller på denne? Ja, den spiller MP3-filer og AAC-filer. Sjekk spesifikasjonene på Nokias hjemmeside: http://www.nokia.no/phones/6230/features.php Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Synd at det ikke er symbian på den. I så fall hadde den vært helt genial! Hva kan man gjøre på en symbian telefon som man ikke kan gjøre på en annen telefon? Jeg skjønner at det er flere muligheter, men hvilke? Installere programmer. Muligheter = Altfor mange til at jeg gidder å lage liste. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Installere programmer. Muligheter = Altfor mange til at jeg gidder å lage liste. Men man kan vel installere programmer på en hvilken som helst telefon som støtter java...? Er det egne "Symbian" programmer? Lenke til kommentar
galant Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 det avhenger jo seff av hva du vil ha da. symbian telefoner er alltid litt større men de er sterkere og kan legge inn masse forskjellige programmer. med symbian har du jo et ordentlig OS imotsetning til nokia menyen Skjønner at symbian åpner for flere muligheter, men Nokias menysystem (kjenner ikke navnet) er jo i utgangspunktet også et Operativsystem. Og 6230 har også støtte for java, så det skulle vel gå an å legge inn programmer på denne telefonen også. Allle mobil menyer er et slags symbian os Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Installere programmer. Muligheter = Altfor mange til at jeg gidder å lage liste. Men man kan vel installere programmer på en hvilken som helst telefon som støtter java...? Er det egne "Symbian" programmer? Ja det finnes egne symbian programmer. Litt mer å velge mellom, da du har en viere terskel. Men ellers er det ikke noe større pluss med symbian. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Ja det finnes egne symbian programmer. Litt mer å velge mellom, da du har en viere terskel. Men ellers er det ikke noe større pluss med symbian. Aha. Takker for tålmodigheten. Er det noen steder på nettet jeg kan finne ut mer om hvilke programmer som fins til Symbian? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå