Amalie99 Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 Hei, jeg skrudde på bilen uten å se at viskerene stod på, og det var snø på ruten. Viskerne gikk opp, så stoppet de, og siden har de ikke funket. Viskemotoren har gått, hørt lyden, så mistenkte at det var viskemekanismen som var gåen. Jeg har skrudd opp alt for å se på hele mekanismen, hvor en skru var løs. Den skrudde på igjen, og sjekket at visketappene rørte seg, og det gjorde de. Når alt var skrudd sammen igjen og viskebladene var satt på skulle jeg sjekke, men de gikk nedover. Jeg antok at jeg ikke hadde satt de i riktig posisjon, og tok de derfor av før jeg skulle prøve å sette de på riktig. Men når jeg skulle sjekke uten viskere igjen funket altså ingenting! Jeg hører ingen lyd fra motoren, ingenting rører seg og finner heller ingen sikring som har gått! Har noen tips!? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+234981 Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 Er det en BMW? Lenke til kommentar
Amalie99 Skrevet 18. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2020 Nei det er VW caddy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+234981 Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 Er det en 2003 modell? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+234981 Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 Er jo en fare for at motoren er brent. Et fortvilet forsøk vil jo være å koble ifra batteriet 1 minutt. Kanskje en nullstilling vil hjelpe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+234981 Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 Panseret må være lukket på noen modeller for at viskerne skal virke. Lenke til kommentar
Amalie99 Skrevet 18. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2020 Takk så mye for tips! Det er 2006 modell. Har prøvd å koble fra batteriet flere ganger, og ventet en stund før jeg koblet til igjen... du vet ikke om det er noen måte å se om motoren har blitt brent? Eller er eneste måten å vite det på at den ikke funker? Lenke til kommentar
Cocola Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 Hvis du har et multimeter så kan du måle og se om motoren får den spenningen den skal ha. Hvis den gjør det men allikevel ikke går så er det mest sannsynlig noe feil med motor. Lenke til kommentar
Amalie99 Skrevet 18. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2020 Ja det skal jeg prøve å få sjekket! Takk for tips! :) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå