Trollpakk Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Jeg er nesten helt sikker på at Pentax Optio S4 er kameraet for meg, men jeg kvier meg for å kjøpe det uten å få anledning til å prøve det ordentlig. Har to spørsmål i den anledning: 1. Er det noen som kjenner til butikker (i Oslo-området eller nettbutikker) hvor det er mulig å kjøpe dette kameraet med returrett hvis en ikke er fornøyd med kvaliteten på bildene? 2. Er det noen som kjenner til hvilke nye kameramodeller som forventes å bli lansert i samme fysiske størrelse og med minst samme spesifikasjoner som Pentax Optio S4 de nærmeste månedene? Og evt. referanser til hvor jeg kan lese mer om dem. På forhånd takk! Lenke til kommentar
karma Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 har tenkt mye på de forskjellige kameraene selv i denne klassen og kom fram til at jeg vil gå for optio s4. bestilte det i dag og gleder meg til og prøve det. skal prøve legge ut noen ut noen erfaringer her om jeg får tid..lykke til Lenke til kommentar
karma Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 fikk det i dag (optio s4) og kan ikke si annet enn at jeg er veldig fornøyd etter og ha vurdert både ixus 400, ixus i, casio z4, nikon coolpix 3700 og pentax optio s4. jeg er en kresen fotograf og kan ganske sikkert si at du ikke vil bli missfornøyd med noen av kameraene men for meg var det størrelsen og designet som gjorde det. billedmessig er kvaliteten så lik at det krever større identiske kopier for at du skal se noen særlige forskjeller. gå for det hjertet faller for, de er alle bra. men jeg holder en knapp på optio s4. lykke til... Lenke til kommentar
fwh Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Hvor kan man kjøpe OPtio S4 billigst? Er det dyrere eller enn casio Z4? Lenke til kommentar
proturbo Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Jeg kjøpte mitt Pentax Optio S4 på http://www.fotovideo.no. Var innom butikken deres i Møllergata (mellom tidligere komplett og Digital Impuls). De har veldig god service og har peiling på foto (så en kunde som fikk låne med seg et objektiv til 10.000,- for å teste det - vet ikke om de gjør det med digitalkameraer). Kameraet koster 4080,- og de har samme priser i butikken som på web'en. Jeg synes det var litt ok å ta og føle på kameraet før jeg kjøpte det. Er også litt ok med en butikk man kan gå til dersom det er noen problemer, så slipper amn jo å sende det frem og tilbake i posten. Sparte 200,- på å kjøpe minnekort hos Digital impuls (128MB til 595,-), da jeg synes det var litt dyrt hos fotovideo Kameraet er jeg også veldig fornøyd med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå