Gutt 15årrr Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 jeg og et par kompiser tenker oss aleine på hyttetur snart, mamma er veldig overbeskytende/stoler ikke på meg, noeb gode tips til å «gjemme» alkohol i en reisebag som hun mest sannsynlig blir å ta en kjapp titt oppi før jeg drar. Er snakk om et par øl/cider bokser og ca 0,5l vodka Er det mulig å blande cider og vodka å legge det i ei pærebrus flaske uten at jeg «ødelegger» noe av drikka? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 Lurer på hvorfor hun ikke stoler på deg ass. 4 Lenke til kommentar
Gutt 15årrr Skrevet 17. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2020 Sexylubb1 skrev (5 minutter siden): Lurer på hvorfor hun ikke stoler på deg ass. Har aldri drukket meg drita eller noe sånt, hun bare stoler ikke på meg, overbeskyttende familie Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 Feilpostet, og det er ikke aktuelt å gi mindreårige råd om hvordan gjemme alkohol for foreldre. Stenges. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg